| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Kawasaki BRUTEFORCE kvf 750i 08/09 VÄGREGGAD
|
1850 besök totalt |
|
Då var det dags att skiljas från sin älskling o bygga ny turbo spis till bmwn... En kawasaki kvf 750i 08/09 RÖD VÄGREGGAD med 27" däck, 2" höjningskit,38mm breddning/sida, packbox med ryggstöd och armstöd för passageraren, värmehandtag,strålkastare,hasplåt under hela maskinen(hemmagjord i 4mm durkplåt), VINSCH (behöver ny vajer eller nylonlina), dragkula,Snöplogar(2st hemma gjorda men väl fungerande),Snorkelkit för riktigt extrem körning. Ja de var nog allt tror jag, har gått 225tim i dags läget och jag monterade en ny variator rem modell heavyduty för 4 timmar sen.. Är helt o fin i plasten men visst finns det lite repor här o var men de SKA de va på en arbetsmaskin. Byter helst maskinen mot pengar (BUD över 80000:-) då det är pengar som behövs till motorn/bilen. Men har du något smaskigt till en m50 motor eller e36 coupe så kanske de går o diskutera lite. Maila för bilder då jag inte vet hur fasen man lägger in dem här
ATVn står i Kristianstad i skåneland, Har ett NYTT gallersläp (last580kg/total750kg eusläp/80km/h utan bromsar) helgalvat med tipp som kan köpas till för 10.000kr o på det släpet står atvn klockrent o ävenså tillbehören så kommer du långväga ifrån så lastar du atvn på släpet o kör hem o är lycklig. Kan ev tänka mig o möta en långväga kund men de snackar vi om DÅ. Maila,ring,sms,pm vid intresse Piddan@c4racing.se 0734055447 // P _________________ Peter Barrdahl |
![]() |
SÄLJES
|
1850 besök totalt |