Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3023 besök totalt |
SÄLJES: BMW 325 e36 Bus/bana SÅLD
Nu måste jag sälja BMW'n pga ändrade familjeförhållanden, som det så fint heter. ![]() Det är en 325 från 1992 och den har gått ~20000mil Den har jag tänkt att bygga bus/banbil av den så den saknar stora delar av inredningen, mattor, delar av instumentbrädan, lite kablar mm. Jag har under vintern 2009/2010 bytt en massa delar för att den skulle passa mina syften bla H&R krängningshämmare H&R Cup kit(fjädrar och dämpare) Millway justerbara topplagringar fram Nya Sachs topplagringar bak Nya länkarmar fram. powerflex Länkarmsbussningar bak powerflex i bakvagnsbrygga powerflex i främrelänkarm Millway mässingsbussningar till bromsoken fram/bak Ferodo DS2500 bromsbelägg fram/bak Nya bromsskivor fram(hålborrade Zimmermann), bak brembo en Sparco evo 2L stol (lite skadad i tyget) äkta Snappoffnav (godkänt av bes) med moccaratt. en bromsad diff i bra skick (16000mil enligt skroten) Vattenpump och drivremm. Bilen är skattad och besiktad. just nu sitter det 17" e46 m-paket fälgar med lagliga däck på. Jag har även 2st AC snitzer 17", 15" plåtfälgar med kassa vinter däck och 2 uppsättningar 15" e34 alu fälgar( tänkt att ha till bandäcken) Lite rost finns i hjulhuskanterna i bak. gamla inbrottsskador runt handtagen och frontspoilern är lite härjad (inga dimmljus mm). Pris:20000:- eller högstbjudande Mitt nummer är 070-8786893. Ring efter 17:00 på vardagar då min chef vill att jag jobbar på arbetstid och inte pratar i telefon, Tack På helgen är det bara att ringa på ![]() ![]() ![]() _________________ Daniel Nedin BMW 325 E36 |
|
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3023 besök totalt |