Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: AN-kopplingar rensning/utförsäljning --Billigt--
5475 besök totalt
Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282


Trådstartare
SÄLJES: AN-kopplingar rensning/utförsäljning --Billigt--

Jag har en del AN-kopplingar liggande som jag inte kommer använda. Alla är kvalitetskopplingar såsom Earls, Aeroquip, Stratoflex, XRP, Goodridge osv. Inga Kinakopior.
En del är helt nya och en del begagnade

Jag har storlekar från AN-3 till AN-12. Även adaptrar, övergångar specialare med mera.
Har kopplingar för vanlig slang, för teflonslang (PTFE).

Detta är vad jag har. De överkryssade är sålda.
Allt som allt är det 200st kopplingar.

Köp allt för 5000kr. Det är 25kr st! Nypris mellan 150-750kr st

Adaptrar:


AN3, AN4 och AN6


AN8


AN10


AN12


Specialare i AN6

_________________
David Holmgren



saab 900 supertouring
Citera
Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282


Trådstartare
Upp

_________________
David Holmgren



saab 900 supertouring
Citera
S-performance
jonstorp
Här sen Apr 2007
Inlägg: 29



Paket pris på allt?

_________________
Simon Nilsson

RP Motor
Citera
Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282


Trådstartare
Re:

S-performance skrev:
Paket pris på allt?


Du har PM

_________________
David Holmgren



saab 900 supertouring
Citera
Modj
Grästorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1302



Är med lite nyfiken på ett paket pris.

/Lars

_________________
Lars Gustavsson
Citera
NissseMann
Linköping
Här sen Sep 2005
Inlägg: 67



Nyfiken här med.
Vad ligger paketpriset på?

_________________
Martin Berglund

"Busbil" och Rejsbil - Saab 9000 Turbo -85
http://www.garaget.org/?car=133793
Citera
Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282


Trådstartare
PM skickade

_________________
David Holmgren



saab 900 supertouring
Citera
Åkeh
Göteborg
Här sen Okt 2009
Inlägg: 44



Vill också ha ett paketpris på allt

_________________
Joacim Gillberg
Citera
Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282


Trådstartare
Nu är i stort sett alla AN8 sålda, bara några specialare kvar (typ förgasar-varianter och lite annat).
De andra storlekarna finns det dock gott om.

_________________
David Holmgren



saab 900 supertouring
Citera
MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 19272



Har du några AN10 banjo för M18?

_________________
/Mats Strandberg
onemanracing.com

BMW 330i -05
Citera
Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282


Trådstartare
Re:

MaZ skrev:
Har du några AN10 banjo för M18?


Tyvärr inte.
Har bara banjo i AN3 och AN6.

_________________
David Holmgren



saab 900 supertouring
Citera
Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282


Trådstartare
Upp igen. Finns fortfarande en hel del kvar.

_________________
David Holmgren



saab 900 supertouring
Citera
Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282


Trådstartare
Har uppdaterat med bilder och pris på allt.

_________________
David Holmgren



saab 900 supertouring
Citera
Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282


Trådstartare
Upp

_________________
David Holmgren



saab 900 supertouring
Citera
Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282


Trådstartare
Sista priset nu. Billigare hittar ni inte!

_________________
David Holmgren



saab 900 supertouring
Citera
Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282


Trådstartare
SÅLT

_________________
David Holmgren



saab 900 supertouring
Citera
SÄLJES
SÄLJES: AN-kopplingar rensning/utförsäljning --Billigt--
5475 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande