| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Stötdämparbyte Porsche 911
|
851 besök totalt |
|
Hejsan! Jag har precis inhandlat en 911-85 som jag tänkte börja uppdatera genom att byta stavar och dämpare. Är det någon som känner till någon bra guide som förklarar hur man utför detta byte samt påvisar hur man får ner bilen lite närmre backen? Tack på förhand. _________________ Mattias Claus - Autorismo |
||
|
Här finns det en del att läsa om det hela o mycket annat nyttigt.
http://www.pelicanparts.com/911/911t Pelicanparts har ett stort forum för oss Porsche ägare också, o mycket roliga delar....... _________________ Fredrik Blomquist |
||
|
torosionsstavarna
Tänk på att märka upp stavarna du demonterar, höger vänster. Om du tänker sälja eller återmontera. Splinsen gillar inte att jobba i nytt läge samt materialet "sätter sig" lite. Ps jag är på jakt efter 22fram 27 bak Bosse [/quote] _________________ Bosse johansson |
||
|
torosionsstavarna
Tänk på att märka upp stavarna du demonterar, höger vänster. Om du tänker sälja eller återmontera. Splinsen gillar inte att jobba i nytt läge samt materialet "sätter sig" lite. Ps jag är på jakt efter 22fram 27 bak Bosse [/quote] _________________ Bosse johansson |
||
|
Re:
Mycket bra forum. Tack så mycket för tipset! _________________ Mattias Claus - Autorismo |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
851 besök totalt |