| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Slidspjäll SÅLD
|
1823 besök totalt |
|
SÄLJES: Slidspjäll SÅLD
Slidspällhus i gjuten magnesium från Formel3 från 80-talet (kan ha suttit på en RALT Alfa-Romeo, liknande fanns även till Cosworth BDA, BDG med flera). Sliden är rullningslagrad i sitt hus. Brygga med koniska trattar, gjutna i glasfiber. Ett antal påbörjade alu-trattar följer också med. Två varianter påbörjade insugningsrör finns, passande BMW M10. Pris 4500 kr. Vid intresse skicka ett PM så hör jag av mig.
_________________ Erik Berg "BMW 2002 är BILEN! FATTA vad bra den måste ha varit för 40 år sedan!" https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41911&highlight= |
|
_________________ Erik Berg "BMW 2002 är BILEN! FATTA vad bra den måste ha varit för 40 år sedan!" https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41911&highlight= |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Slidspjäll SÅLD
|
1823 besök totalt |
