Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÅLD!
908 besök totalt
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615


Trådstartare
SÅLD!

HP PAVILION DV2-1140 (modellen med inbyggt 3G modem) säljes nyformaterad med Windows 7 Home Premium (32bitars) med installationsskivor vid sidan om. Även en svart axelväska till datorn medföljer.

Info om datorn:
Storlek / upplösning 12,1 " / 1280 x 800
Bakgrundsbelysning LED
Processor AMD Athlon Neo MV-40 1,6 GHz
Minne 2 GB (max:4 GB)
Minnestyp So-DIMM DDR2
Hårddisk 250 GB, 5400 RPM, SATA,
optisk enhet Nej
Grafikkort Radeon HD 3410 512 MB
3G HSDPA 7.2 Mbit/s, HSUPA 5.76 Mbit/s
Bluetooth v2.0
Anslutningar
USB 2.0-anslutning 3 st
RJ-45-anslutning 1 st
VGA-anslutning 1 st
HDMI-anslutning 1 st
3,5 mm-ljudanslutning, ut 1 st
3,5 mm-ljudanslutning, in 1 st
Batteri 6 cells
Tangentbord
Numerisk del Nej
Inbyggt pekdon Touchpad
operativsystem Microsoft Windows 7 Home Premium, 32-bit
Generell information
Minneskortläsare xD, SD/SDHC, MMC, Memory Stick, MS Pro
Inbyggd webbkamera Ja
Dimensioner (B x D x H) 292 mm x 240 mm x 32,7 mm
Vikt 1,73 kg

Allt originalemballage finns kvar och datorn är i ypperligt skick! Nästan som ny, helt utan överdrifter!

Pris: 4500kr

Som referens, det här är vad en ny UTAN inbyggt 3G modem kostar:
http://www.dustinhome.se/pd_5010232109.aspx?csref=Prisjamforelse_Prisj . . . .
Förvisso med lite mer ram och större hårddisk, men med windows Vista.
Citera
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615


Trådstartare
thumbs up
Kom o tjöp! Billigt billigt!
Citera
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615


Trådstartare
Ingen som känner för att bränna lönen på en trevlig dator?
Citera
SÄLJES
SÅLD!
908 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande