| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: MSI 9600GT grafikkort
|
678 besök totalt |
|
SÄLJES: MSI 9600GT grafikkort
MSI 9600GT 512mb DDR2 RAM aldrig överklockat o stor kylingsförmåga redan oringal säljes då ja bytt ner mig till ett filmtittar grafikkort istället då ja spelar så sällan även en ett år gammal 160GB ATA hårddisk, för lagring kanske? funkar felfritt precis som grafikkortet 350 + frakt för kortet 50 + frakt för disken? /Niklas _________________ /Niklas Rydh Mazda 3 MPS -2007 ~ 310hk ~ 500nm Västerås |
||
|
Re:
japp... körde HL2 på min "lilla" 40" tv med 1386*720 upplösning utan nå som helst problem! men vad ja vet ska d va hur lugnt som helst, hade ett 8800GT innan som va lite äldre och då hade ja högre upplösning utan tvekan från kortet så
_________________ /Niklas Rydh Mazda 3 MPS -2007 ~ 310hk ~ 500nm Västerås |
||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: MSI 9600GT grafikkort
|
678 besök totalt |

