Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: originalstolar fram BMW M3 E46 -02
2485 besök totalt
Joan
Stockholm
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1105


Trådstartare
SÄLJES: originalstolar fram BMW M3 E46 -02

originalstol förar- och passagerarsida till BMW M3 E46 säljes.
Stolarna har suttit i bilen ca 4000 mil, båda är i mycket fint skick.
Svart läder (N5SW) walknappa.
Eljusterbara, förarstol även med minnesfunktion. Komplett med underrede. Bältesinfästning med bältessträckare saknas.

Pris 10 000:- för båda.









_________________
Joh@n M@hlst3dt
Citera
Joan
Stockholm
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1105


Trådstartare
Upp!

_________________
Joh@n M@hlst3dt
Citera
bmw_fredde
Vadstena
Här sen Nov 2007
Inlägg: 416



Har du lust att mäta måtten imellan fästhålena i golvet?

_________________
Fredrik Edholm
Citera
Joan
Stockholm
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1105


Trådstartare
Kan fixa det eventuellt imorgon, mäter i bilen. Passar E46 och E36 bolt on.

_________________
Joh@n M@hlst3dt
Citera
Joan
Stockholm
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1105


Trådstartare
Kom med bud!

_________________
Joh@n M@hlst3dt
Citera
Joan
Stockholm
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1105


Trådstartare
Upp!

_________________
Joh@n M@hlst3dt
Citera
Joan
Stockholm
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1105


Trådstartare
Upp, snart löning!

_________________
Joh@n M@hlst3dt
Citera
Evers
Västerås
Här sen Feb 2006
Inlägg: 479



Sorry för trådkapning, men om nån vill ha en komplett inredning så har jag baksäte och dörrsidor, armstöd m.m i svart skinn. Alltså typ allt UTOM framstolarna.



Mvh Evers

_________________
Christoffer Evers

Squadra Corse
Citera
Lissjos
Malung, Dalarna
Här sen Mar 2006
Inlägg: 446



Kan du mäta hur höga de är från fästpunkter i golvet upp till högsta punkten?
Även tjockleken.

_________________
Patrik Lissjos
Citera
Joan
Stockholm
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1105


Trådstartare
Re:

Lissjos skrev:
Kan du mäta hur höga de är från fästpunkter i golvet upp till högsta punkten?
Även tjockleken.


Tjena Patrik,

kan mäta stolarna om två veckor, har de ståendes på annan ort.
Skall högsta punkten vara med nackstöd? Tjocklek, alltså på ryggstöd? Eller bredd på stolen?

_________________
Joh@n M@hlst3dt
Citera
Lissjos
Malung, Dalarna
Här sen Mar 2006
Inlägg: 446



okej, det blir jättebra det.
Ja, högsta punkten med nackstöd är intressant.

Ta gärna både bredd och tjocklek på stolen.
Vet du hur det funkar med minnet?
Sitter det en styrbox i stolen som minns lägena, eller är det en extern styrbox.

Tanken är att jag ska ha de i en -63 Chevrolet jag håller på med som behöver stolar med riktigt ryggstöd och bra sidostöd. Ska nog göra en tråd sen när jag har byggt klart på chassiet, ska bli 4länk och kompressormatad motor, men ska göra så mkt jag kan med väghållning så det går att prova en bana någon gång.

Stolarna ser ut att passa bra för mina ändamål.

mvh patrik

_________________
Patrik Lissjos
Citera
Joan
Stockholm
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1105


Trådstartare
Minnesenheten skall sitta i stolen, se länk och del 4:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/M3-S54/LHD/N/2002/f . . . .

_________________
Joh@n M@hlst3dt
Citera
SÄLJES
SÄLJES: originalstolar fram BMW M3 E46 -02
2485 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande