Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1339 besök totalt |
Bilder: Nya Audi A6
Bilder på nya Audi A6 finns i länken: http://www.rs6.com/forum/showthread. ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Varför är det alltid så att man tycker att den gamla var snyggare?
![]() ![]() ![]() Lite linjer från Bangles 7:a och 5:a tycker jag att man ser. Linjen från strålkastaren och vidare i framskärmen, baklyktorna samt "viket" i bakluckans nederkant är 5-likt. Hela akterpartiet bär spår av sjuan - fast 10 ggr. snyggare. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Tyckte den såg helt ok ut förutom den otroligt fula fronten , tyckte Rangar gav en träffande beskrivning
|
||
oerhört stilren jämfört med de horribla missfoster BMW släppt på senare år. Kommer med största sannolikhet plocka kunder från BMW.
Det som väl kommer ta lite tid att vänja sig vid är grillen, i övrigt en perfekt avvägning mellan klassiskt sportig elegans och framåtsträvande design. ![]() _________________ ![]() |
||
ful som stryk.. Och jag tycker den liknar mazda 626 bakifrån.. :/
audi http://www.a-r.ru/new_site/year2002/ o mazda http://www.rs6.com/pics/Various/A6-9 _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||
Kan bara hålla med! _________________ /Kristian Elisson |
||
Hmm, jag tycker den håller sig ganska nära min minnesbild av den nuvarande A6:an? Mest nosen och lite bak som skiljer.
Men att dra ner grillen så långt... Nja, ser ut som en lååång näsa? AlfaRomeo har fått till det där mycket snyggare! ![]() Men, den går nog att vänja sig vid! /Magnus, antagligen med en mycket dålig minnesbild av nuvarande A6a! ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
De kanske räcker en sådan mot sina konkurrenter? ![]() _________________ ![]() |
||
Tänkte faktiskt samma sak när jag såg bilderna (kunde inte sätta fingret på vilken biltillverkare... hade bara massa vaga bilder i skallen), ibland önskar man att folk inte väckte de döda för att rådfråga om design ![]() |
||
Föll inte mig i smaken....
![]() Kanske ett svar på de senaste Bangel kreationerna, folk har ju menat att bara ett så starkt bilmärke som BMW skulle klara sådana designförändringar. Känns som Audi vill säga att de ochså kan... ![]() Men vad vet jag. ![]() |
||
Är det inte kul, att som svensk, äntligen få se att tyskarna kryper till korset och formger en vettig instrumentpanel år 2004 på samma sätt som SAAB gjorde 1985*! Är inte det en bekräftelse som heter duga?
*det är 9000 jag åsyftar _________________ Min "föredetting": ![]() |
||
Bakänden var riktigt snygg!
![]() Framänden är behäftad med krom ![]() Tyvärr verkar Audi ha tappat lite av det jag gillade med sista 100:an/första A6:an. De bilarna såg ut att vara "huggna ur ett stycke aluminium" när de var silverfärgade. Här verkar fronten ha stått lite väl nära smältkaret till nästa stycke. Motorhuven är alldeles för stor yta utan kanter. Det ser ut att fattas nåt...och detta något har runnit ner mellan framljusen... _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1339 besök totalt |