| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: VEMS.
|
1250 besök totalt |
|
SÄLJES: VEMS.
Har ett sprut att sälja. VEMS, köptes nytt av mig 2008. Efter det köpte en polare det och sedan köpte jag nyligen tillbaka det igen. När jag köpte boxen så skickade jag ner den till Ungern med hjälp av Mattias Sandgren, där har de preppat boxen med "det senaste" så boxen är som de nya man köper idag. En del analoga utgångar har monterats för hjulhastighet m.m. Det som finns är: "Ny" box. Nya kontaktstycken, båda två. Nya stift för att pressa kablar. Boxen har inbyggda tändsteg. Just nu är det lött för induktiv givare men om önskan finns och det blir en snabb affär så kan den lödas om för hallgivare på ett rätt utfört sätt av duktigt folk. Det är inget avancerat utan man löder dit/löder bort ett motstånd. Priset är 3800kr inkl. frakt inom Sverige. Samma om det hämtas. Har ingen bild tyvärr men de flesta vet hur en box ser ut. pelko_90@hotmail.com - 0735367057 Mvh _________________ Mathias Pelkonen |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: VEMS.
|
1250 besök totalt |

