Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Inredning E30, hamnade på återvinningen!
2171 besök totalt
Stoltan
Gävle
Här sen Sep 2004
Inlägg: 382


Trådstartare
SÄLJES: Inredning E30, hamnade på återvinningen!

Säljer inredning från nedplockad BMW 318is -90

Stolar, baksäte och dörrsidor. 800:-

Nu rea! 400 eller lämpligt skambud. Skickas ej!






Delarna finns i Gävle.
PM eller 070-3193628

_________________
Niclas Stolt
Banbil: BMW 318IS -90 *såld*
Citera
Stoltan
Gävle
Här sen Sep 2004
Inlägg: 382


Trådstartare
Upp!

Halva priset. 400 för allt!

_________________
Niclas Stolt
Banbil: BMW 318IS -90 *såld*
Citera
Koop
Kungsbacka
Här sen Okt 2008
Inlägg: 24



Har du solskydd till högersidan?

_________________
Alexander Malerbakken
Citera
Tommy-Pettersson

Här sen Nov 2007
Inlägg: 104



Ja kan annars eventuellt ha ett

_________________
Tommy Pettersson
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556



Den där borde jag köpa....men det är ju skitlångt till Gävle...

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
Stoltan
Gävle
Här sen Sep 2004
Inlägg: 382


Trådstartare
Re:

Koop skrev:
Har du solskydd till högersidan?


Nix.

_________________
Niclas Stolt
Banbil: BMW 318IS -90 *såld*
Citera
Stoltan
Gävle
Här sen Sep 2004
Inlägg: 382


Trådstartare
Re:

ButterflyRacing skrev:
Den där borde jag köpa....men det är ju skitlångt till Gävle...


Jag behöver platsen till annat. Om ingen har köpt det nästa vecka åker det på återvinningen.

_________________
Niclas Stolt
Banbil: BMW 318IS -90 *såld*
Citera
Johan E
Säter
Här sen Apr 2007
Inlägg: 505



Hur är dörrsidorna? De ser skapliga ut på bilden. Inga hål eller andra trasigheter?

_________________
///BMW - Was sonst!

Johan Eriksson
Citera
Stoltan
Gävle
Här sen Sep 2004
Inlägg: 382


Trådstartare
Re:

Johan E skrev:
Hur är dörrsidorna? De ser skapliga ut på bilden. Inga hål eller andra trasigheter?


Allt var mer eller mindre felfritt, Inga hål eller revor vare sig på stolar eller dörrsidor. Lite dammigt då det hade stått oskyddat i garaget.
Kastade allt på återvinningen igår.

Ingen visade intresse och jag behövde platsen. Även bakluckan och huven åkte!

_________________
Niclas Stolt
Banbil: BMW 318IS -90 *såld*
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Inredning E30, hamnade på återvinningen!
2171 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande