Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 10130 besök totalt |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Röstade i min ivrighet på "Är du banberoende?", men har efter att "smakat" på slogasarna<-plural på slogan? mer och mer glidit över på "Turn in, apex, flat out"-sidan då den är lite lurigare för totalt oinvigda
![]() Namnbrodyr skulle vara kul men jag antar att det komplicerar till produktionen ganska mycket? _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
Anders Bisting skulle kolla det där med namnbrodyr o priser. Jag tycker namnbrodyr är en extremt bra ide (för jag är så j**a dålig på att minnas vem som är vem
![]() om det blir möjligt med namnbrodyr så kan jag tänka mig att använda namnskylten vi hade till bilarna förra året som logga. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Åsikter? _________________ ![]() |
Jag tror att det var den loggan minus ramen som Nicke använde när han photshoppade ihop den blåa exempelpikén. Namn är f.ö. en bra ide. ![]() |
nu har jag ordnat med ett par 3-4 olika pikétröjor för påseende i början av nästa vecka.
har du tid att smyga ut till förorten magnus?. namn är inget problem för broderaren iom man använder std typsnitt. ett par frågor till alla intresserade. vad får en piké kosta?. det finns från ca 80:- upp till 250:- hur många vill hellre ha en t-shirt?. från ca 40:- till 180:- priser ex moms. kan vi bestämma oss för en färg?. var skall rejsa-loggan vara samt ordspråket?. ett förslag är rejsa på höger sida bröst och namn till vänster samt ordspråket uppe i nacken bak?. hur stort skall resp vara?. man betalar i "pixlar" för broderiet samt en schablon för loggan. ingen schablon för texter vad jag fattade det som. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
Antar att kvalitéten följer priset. I mina ögon får pikén gärna hålla hög kvalité!
Det ena utesluter väl inte det andra? För egen del behöver t-shirt "bara" hålla normal kvalité. Färger: Pikén lite mörkare och t-shirten vit (sommarplagg).
Brukar inte firmanamn etc sitta på vänstra bröstet? Känns naturligare att ha rejsa.nu där isf. Ett alternativ för namn/nic är på ena ärmen. Storlek: runt 15mm borde vara ganska lagom _________________ /Kristian Elisson |
Får väl tyvärr erkänna att jag håller med... ![]() |
Magnus hade ju ett förslag på att använda rejsa-fönsterlappen med "inbyggd" ruta för namn också. Personligen så tycker jag att piké känns lite roligare än en t-shirt. Ang. prisförslagen är det olika kvalité utan tryck eller är det samma kvalité med olika mängder tryck/brodyr osv? _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
Jag ser gärna att både t-shirt och piké tröjor erbjuds. Precis som Kristian så vore en mörk piké och en ljus t-shirt mitt val om jag fick bestämma.
![]() Är kvaliteten god kan jag mycket väl tänka mig att betala för den också! ![]() _________________ /Anton Lillsund |
Är priserna inklusive brodyren eller tillkommer brodyren? Finns det någon chans att jag får tjuvkika på tröjorna ![]() |
Vit piké , loggo höger bröst, namn vänster bröst (eller tvärtom spelr inte nån större roll) , slogan nacke ,
250 kr inkl. brodyr |
självklart menade jag logga till vänster och namn till höger
![]() ![]() namn på ärmen är väl inte så bra?. då ser man ju inte vad personen mittemot heter när man står och pratar. det stora problematiken blir logistiken om man har flera olika modeller + färger etc etc. priserna avser endast plagg utan tryck/brodyr. pris kunde han inte lämna utan att veta antal st/stl på logga/antal broderier på plagget mm. schablon för t-shirt ligger på ca 400-800:- för ett rygg samt ett brösttryck varav bröst är i 2-färg. som ni ser blir det ganska stora initialkostnader för flera olika modeller. gör ett scenario där det blir endast 50st t-shirts. tröja ca 60:- schablon 15:- tryck 30:- frakt från lev 5:- frakt till kund 20:- arbetskostn 10:- moms ![]() rejsafond ?:- summa 175:- utan fondbidrag!! obs!! priserna höftade..... själv anser jag att en piké med brodyr för kanske 350:- är ett bättre alternativ. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
Jag skulle föredra en piké av "god" kvalitet. Rejsaloggan på vänster sida med namnet lite diskret precis under. Typ som rallyskyltsrejsaloggen fast utan ramen.
En enklare T-shirt vore kanske oxå ok som komplement. ![]() (Ju mer jag kollar på Nickes exempeltröja destomer gillar jag den faktiskt, han kanske växer upp och blir kläd-designer eller frisör eller nå't... Huga? ) ![]() |
(Gulp... ![]() ![]() Är det ok med vit/röd logga enligt bilden med namnet under oxå i vitt? Tycker det verkar bra. ![]() |
instämmer! resjalogga till vänster (när man har den på sig alltså!) namn under, slogan på ryggen uppe vid nacken, inte över hela ryggen alltså... Hmmm... hade helst inte betalat mer än 300 för en pike o sisådär 100 eller strax däröver för t-shirten... |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 10130 besök totalt |