| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Eloljepump, msd, stolsunderreden, Koni.
|
1058 besök totalt |
|
SÄLJES: Eloljepump, msd, stolsunderreden, Koni.
1 st elektrisk 12v oljepump för motorn, särskilt om man har turbo. Levererar bra oljetryck och kan användas för att prima motorn innan start, fylla alla oljeledningar och kyl vid oljebyte samt att cirkulera oljan i motor o turbo efter hård körning för att förhindra koksning. Ger ca 3 kg tryck. 2000:- MSD 6 AL upptrimmad av nitros progressiv, mycket bra effekt, tillsammans med en ACCEL coil med kontaktdon dem emellan. Funkar 100:a. 1500:- 4 st Koni coilover med fjädrar, 1000:- 2 set skjutbara skenor till stolsunderreden, 500:- Göran Tel 070 4409050 eller hemipanter@hemipanter.se _________________ Hemipanter Göran Malmberg
|
||
|
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
|
_________________ Martin Berglund "Busbil" och Rejsbil - Saab 9000 Turbo -85 http://www.garaget.org/?car=133793 |
||
|
Re:
Kom hem nyss och såg att Ajden pm:ade tidigare för dämparna. Skulle han hoppa av så hör jag av mig. mvh Göran _________________ Hemipanter Göran Malmberg
|
||
|
Re:
Hittade en bild här http://www.marinemanifold.com/PARTSP Det är en riktigt rejäl pump som till och med skulle gå att köra motorn på, för att komma hem eller så. Den kopplas in på utgången från orginalpumpen och skall ha en egen försörjning från sumpen. När pumpen går så hindrar orginalpumpen att oljan går tillbaka bakvägen utan den går genom slangar till kyl och filter och motor. När orginalpumpen går så har elpumpen en backventil, så den sätts ur spel. Pumpen är helt skysst. mvh Göran _________________ Hemipanter Göran Malmberg
|
||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Eloljepump, msd, stolsunderreden, Koni.
|
1058 besök totalt |
