| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES:Raceanvända SPYKER F1 fälgar. SÅLDA !!!
|
2776 besök totalt |
|
Har 2st formel1 fälgar till salu. En SPYKER bakfälg, Pris 2250 kr. En SPYKER framfälg, Pris 2150 kr. Fälgarna är som alla f1 grejer TOKLÄTTA. Grymt cool grej att ha i pojkrummet, eller varför inte lägga en glasskiva på den & göra ett bord ? Årets hjulklapp till dig själv eller garagepolaren som hjälpt dig med bilen hela säsongen.
Skickar med bussgods, frakt för en fälg går på 140 kr. Det går också bra att hämta hos mig här i jkpg. Skicka PM om du är intresserad, först till kvarn gäller ! _________________ Rickard Fritz, Ferrari 308 QV GTS, Porsche GT4 omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme... |
|
Pga lite mc-dels inköp dumpar jag priset på fälgarna.
Bakfälg: 1950 kr !!! Framfälg: 1850 kr !!! PASSA PÅ, först till kvarn ! _________________ Rickard Fritz, Ferrari 308 QV GTS, Porsche GT4 omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme... |
|
Hej,
Skicka framfälgen till är Du snäll. Skicka ett PM hur Du vill lösa affären. Mvh Christer _________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
|
Båda fälgarna sålda !
Ni som är intresserade av att också köpa en F1 fälg kan ju skicka PM, för jag får nog hem några fälgar nästa år igen. _________________ Rickard Fritz, Ferrari 308 QV GTS, Porsche GT4 omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme... |
![]() |
SÄLJES
|
2776 besök totalt |