Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: BMW 2002 -70 Såld!
2201 besök totalt
MartinF
Stockholm
Här sen Aug 2005
Inlägg: 118


Trådstartare
SÄLJES: Bmw 2002 -70 Såld!

En 02:a i gott brukskick som har klarat sig riktigt bra ifrån rost. Bilen är omlackad under 90-talet hos lackfirma, dock har det blivit något fel på underarbetet då små bubblor har uppkommit under lacken.
Bilen är nyligen besiktad utan anmärkningar med perfekta avgas- och bromsvärden, samt med beröm för skicket undertill.
Motorn är i min vetskap original (2liter, solex 40, 121-topp). Topplockspackningen byttes i vintras samt så planades toppen 0.3mm. Toppen helrenoverades av förrförra ägaren.
Elektrisk bränslepump, mekanisk medföljer.
Nyligen bytta delar är bussningarna till motorn och vxllåda samt hardyskiva.
2" avgas i mycket gott skick.
Angående inredningen sitter det Peugeot 205gti-stolar fram, baksäte med nått litet hål i, dörrsidor med högtalaruttag, instrumentpanel i gott skick utrustad med varvräknare och en Momo läderratt.
Bromsarna är uppfräschade med nya skivor och belägg fram, genomgångna ok, ny bromsvätska.
Bakaxeln ska vara diffad enligt tidigare ägare, men det kan jag inte bekräfta.
Fälgarna är BBS 15x7 et24 med gott däckmönster runt om.
Fronten är en Zender
En bil med trevligt utseende som har sina skönhetsfel när den granskas.
Bilder finns via länken. http://www.garaget.org/?car=220929
Strålande höstpris: 19000:-


// Martin
0705290054
m800@hotmail.com

_________________
Martin Falk
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Synd att min M3:a inte är såld annars hade jag nog inte kunnat hålla mig från att slå till! Så läcker bil! thumbs up

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
MartinF
Stockholm
Här sen Aug 2005
Inlägg: 118


Trådstartare
Även fast korten togs idag, så ljuger tyvärr kameran lite angående skicket..., men tack ändå

_________________
Martin Falk
Citera
RizaQ
Helsingborg
Här sen Aug 2009
Inlägg: 180



Du har PM
Citera
MartinF
Stockholm
Här sen Aug 2005
Inlägg: 118


Trådstartare
Re:

RizaQ skrev:
Du har PM


Du med...

_________________
Martin Falk
Citera
MickeM02
Solna
Här sen Okt 2005
Inlägg: 890



Tråkigt du ska sälja pärlan....

_________________
Michael Malmborg


https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=28407
Citera
MartinF
Stockholm
Här sen Aug 2005
Inlägg: 118


Trådstartare
Re:

MickeM02 skrev:
Tråkigt du ska sälja pärlan....

Delat ägandeskap var inte fulländat kan man säga, så detta är det lättaste sättet att lösa det på... thumbs down

Finns 13" plåtfälgar med snobbringar som medföljer alt. istället för BBS!

_________________
Martin Falk
Citera
MartinF
Stockholm
Här sen Aug 2005
Inlägg: 118


Trådstartare
Bilen såldes med en liten tår i ögat idag...
Hoppas den nya ägaren i norr trivs bra med pärlan.

_________________
Martin Falk
Citera
MickeM02
Solna
Här sen Okt 2005
Inlägg: 890



Hur långt norrut hamnade den?

_________________
Michael Malmborg


https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=28407
Citera
MartinF
Stockholm
Här sen Aug 2005
Inlägg: 118


Trådstartare
Sollefteå och väntar uppgradering i motorrummet (2,2 Motor Nord), precis vad den behöver så den matchar effekten med utseendet

_________________
Martin Falk
Citera
MickeM02
Solna
Här sen Okt 2005
Inlägg: 890



Skoj!!

_________________
Michael Malmborg


https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=28407
Citera
SÄLJES
SÄLJES: BMW 2002 -70 Såld!
2201 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande