| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW E34 CHASSI KIT!
|
1447 besök totalt |
|
SÄLJES: BMW E34 CHASSI KIT!
Har bytt från 5 serie till 3 serie, så nu är mitt e34 chassi kit till salu. Följande chassi delar köpta nya av mig och har gått max 20 mil. Framvagn: Länkarmar, styrstag, stabilisatorstag, powerflex länkarmsbussningar, powerflex krängningshämmarbussningar. Bakvagn: PPF camber kit på inre bärarmarsöglor, powerflex krängningshämmarbussningar, stabilisator stag, pitman arm, powerflex silentblock, Lamelldiff 3,73 utväxling Bromskit: E34 M5 3,6 bromsok, kring 17600mil, Zimmermann skivor max 20 mil, Carbotech XP8 Belägg max 20 mil Fälgar: Riktiga Y rondell 17" 2x8.5" breda samt 2x10" breda, bultcirkel 5/120 et20. Fälgarna är raka, ej skeva. Bör blästras och lackas om då de är klarlacksläpp och lacksläpp på sina ställen. Finns en mindre skada på ena 10" fälgen, men inget som förändrar fälgens egenskaper. 8.5"arna är skodda med fungerande 235er, 10"arna är skodda med 255 som tyvärr är slut. Bilder finns. Som sagt alla nya delar har rullat max 20 mil, ej banåka utan endast stadskörning och nattligt bus. Bromsarna har aldrig fått blivit riktigt varma eller hårt belastade, kan säga att dem inte ens är inkörda. Var inte beredd på hur bra dem skulle ta när man bromsar in så skallade i princip ratten när jag tryckte till lite på pedalen. Bromsoken är målade röda av mig men behöver nog målas om med bättre färg. Pris för sakerna då: *Endast framvagn nypris: 5766 kr mitt pris 2500 kr (Krängningshämmarstag är ej inräknat i priserna men följer med utan kostnad) *Komplett bakvagn bara att bulta fast på din bil: 5000 kr *Endast bromskit nypris: Skivor och belägg 6900 kr mitt pris 6000 kr och då ingår m5 3,6 bromsok,skivor och belägg *Endast fälgar: 4000 kr Paketpris på allt ovanstående = 15ooo kr Paketpris på allt ovanstående utan fälgar = 12ooo kr Skall saker skickas så är det förskottsbetalning som gäller samt köpare står för frakten. Vågar inte ens kolla vad allt har kostat mig, men allt säljes pga uppgradering av e30in. Några frågor? Maila på jenz.ostin@gmail.com eller ring på 0708441566 Mvh / Jenza _________________ Jenz Östin |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW E34 CHASSI KIT!
|
1447 besök totalt |
