| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Carboteck XP8 bromsbelägg.
|
1520 besök totalt |
|
SÄLJES: Carboteck XP8 bromsbelägg.
Säljer mina bromsbelägg som suttit på en Mazda RX-8. Carbotech XP8 som gått ca 300 mil. Fram och bak. Dom biter bra och funkar kanon på bana, men dom tjuter lite när dom är kalla. Därför säljer jag dom, kan inte köra runt i stan med dom. Prisidé 2600. Eller bud. _________________ Andreas Berg "With great car comes great responsibility" |
|
Jag tycker du skall kolla dina lösa tunna plåtar som ligger mellan beläggen och kolvarna. Är dessa dåliga kommer (o)ljudet när du bromsar.
_________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
|
Med fräsha plåtar gnisslar inte mina så jag hör det i alla fall.
Prova att byta plåtar och njut av tystnaden!!
_________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Carboteck XP8 bromsbelägg.
|
1520 besök totalt |

