Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Bränsleprylar (Aeroquip AN-kopplingar)
2710 besök totalt
djcnp
Älmhult
Här sen Maj 2004
Inlägg: 24


Trådstartare
SÄLJES: Bränsleprylar (Aeroquip AN-kopplingar)

4m AN6 Stålomspunnen slang 500:-
1st Bränslekyl 200:-
10st AN8 rak slanganslutning 50:-/st
2st AN10 rak 80:-/st
7st AN6 rak 50:-/st
2st 180'AN8 100:-/st
2st AN10-AN6 adapter 70:-/st
2st AN10-AN8 adapter 40:-/st
1st AN6-AN6 40:-
2st AN8 svets 40:-/st
1st AN10svets 40:-


robinkaisson@gmail.com
0736696462

_________________
Robin Kaisson

robinkaisson@gmail.com

0736696462
Citera
bmw_fredde
Vadstena
Här sen Nov 2007
Inlägg: 416



använt eller nytt?

_________________
Fredrik Edholm
Citera
djcnp
Älmhult
Här sen Maj 2004
Inlägg: 24


Trådstartare
Allt är nytt.

_________________
Robin Kaisson

robinkaisson@gmail.com

0736696462
Citera
NissseMann
Linköping
Här sen Sep 2005
Inlägg: 67



Är inte så intresserad av pumpen och bränslekylaren.
Men det andra är intressant.
Riktpris?

_________________
Martin Berglund

"Busbil" och Rejsbil - Saab 9000 Turbo -85
http://www.garaget.org/?car=133793
Citera
Anton Johansson
Växjö
Här sen Jul 2008
Inlägg: 99



Jag är lite intresserad av bränsle filter och kylet. kan kanske ta lite annat om du ger mig ett bra pris.

Mvh Anton J

_________________
Anton Johansson
Citera
djcnp
Älmhult
Här sen Maj 2004
Inlägg: 24


Trådstartare
Re:

agaton skrev:
Jag är lite intresserad av bränsle filter och kylet. kan kanske ta lite annat om du ger mig ett bra pris.

Mvh Anton J


Får se vad som kommer att finnas kvar.
Inte lätt att ge ett pris när jag inte vet vad du vill ha.

_________________
Robin Kaisson

robinkaisson@gmail.com

0736696462
Citera
tobbebobcat
Härryda
Här sen Jan 2008
Inlägg: 23



Är intreserad av tanken mått längd bredd höjd pris fabrikat.

_________________
Torbjörn Högberg
Racerförare från förr :-)
Citera
djcnp
Älmhult
Här sen Maj 2004
Inlägg: 24


Trådstartare
Uppdaterat med priser

_________________
Robin Kaisson

robinkaisson@gmail.com

0736696462
Citera
djcnp
Älmhult
Här sen Maj 2004
Inlägg: 24


Trådstartare
Grejorna ska bort.
Ge mig bud.

_________________
Robin Kaisson

robinkaisson@gmail.com

0736696462
Citera
bmw_fredde
Vadstena
Här sen Nov 2007
Inlägg: 416



vad är det för y block?

_________________
Fredrik Edholm
Citera
Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003
Inlägg: 6929



Re:

djcnp skrev:
Grejorna ska bort.
Ge mig bud.


Bjuder 1500kr för pumpen; du har pengarna direkt / onsdag

_________________
Kristian Hesselmark
EVO'n S Å L D !
Citera
LasseKung
Västerbotten
Här sen Feb 2007
Inlägg: 63



Bud...
Aeromotive A1000 bränslepump...1800kr
Aeromotive bränslefilter...400kr

Blixtsnabb afffär thumbs up

_________________
Lasse Saari / E30@580hk / garaget.org/asconat5r
Citera
tumic
Sundsvall
Här sen Feb 2008
Inlägg: 252



Du har pm

_________________
Jens Westerlund

Renault Clio 1.8 16V -92
Renault Clio 1.8 16V -91
Citera
djcnp
Älmhult
Här sen Maj 2004
Inlägg: 24


Trådstartare
Uppdaterad lista och bättre priser.

_________________
Robin Kaisson

robinkaisson@gmail.com

0736696462
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Bränsleprylar (Aeroquip AN-kopplingar)
2710 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande