Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2122 besök totalt |
Bra tv i tre timmar.
Första varvet är intressant, sen är det ju en go tv produktion, med fina in car bilder Del1 http://www.youtube.com/watch?v=DXkVL _________________ Jens Lanvin |
||
Hur kan han vara så lugn efter en sån krasch... bara går ut och vinkar lite lugnt
![]() Bathurst måste vara en av världens finaste banor! Trevliga höjdskillnader och fina miljöer tillsammans med ganska tuffa körförhållanden utan några vidare avåkningszoner. _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||
Kunde man inte bygga bana i samband med nån skidanläggning (tidsdela över säsongerna borde funka). Höjdskillnader och eventvan befolkning.
Mygg är ju ett problem iofs ![]() Svenska Rallyt kör ju utför, så varför inte racing också (tex Hagfors kommun är ju inte motorsportfientlig och äger/ägde en skidbacke). Billigare färja än till Gotland också (som annars är den skojigaste/svåraste/mest utmanade asfalt jag kört på, om man bara tänker på asfaltslingan). |
||
Mer än 50 sekunder utan säkerhetspersonal framme vid bilen tänkte jag mest på. _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
V8 Supercars är kul att se på.
Tät rejsing och sjukt snabba bilar. Bathurst är ju helt sjukt , smal snabb bana är det iaf. Mount Panorama. VILKEN SMÄLL!!! ![]() Stadiga bilar och lite tur där. Har de ett burstag snett över framrutan i alla bilar åxå?? _________________ Jocke Hellqvist. |
||
Henning:
Folk löste tydligen det genom att gräva ner vinflaskor på området i förväg ![]() Australiensare.... ![]() ![]() Bathurst hade jag gärna velat se på riktigt! _________________ Peter Sundström Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 297 varv på Nordschleife |
||
Ja fy vilken begränsning med "bara" 24 öl per dag, haha, dom är kul där down under, frågan jag ställer mig är ju, hur mycket tål dom egentligen om det varit mycket fylla innan och nu dessa "restriktioner"
![]() _________________ Viktor Starkman |
||
+1 Tänkte exakt samma sak ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||
Skaffa rätt kanaler, t ex Motors TV. ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2122 besök totalt |