Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 7233 besök totalt |
2010-10-23, Prova på bankörning Sviestad.
Den 23/10 mellan klockan 09:00-13:00 kör vi prova på bankörning på Sviestad för sista gången i år. Du kan komma när du vill under den tiden. Vi släpper in bilar i depån så ofta vi kan. Om det är många bilar kör vi 15 minuters pass på banan (för det mesta är det inte så många bilar så det är bara att köra så mycket du vill). Priset är 500 kr. Om du inte har Racing, Rally, Karting, eller Folkracelicens så tillkommer 100 kr för PR-licensen. Mer info finns här: http://www.lms.se/web/_pages/index_s Mvh Rikard _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||
|
||||
Kommer tyvärr inte köra själv men dyker upp ändå. Hade varit riktigt trevligt vi kunnat styra lite gemensamt käk efteråt
![]() |
||||
Re: 2010-10-23, Prova på bankörning
http://www.lms.se/web/_pages/index_s
En liten besvikelse att säsongsavslutningen är bara 4 tim i år. Kallar ni det för heldag ![]() Man får ta större hänsyn till värderprognosen för att se om det är lönt att komma lägre väg för bara 4 timmars bankörning. _________________ Martin Brzezinka Racing is a state of mind |
||||
Finns ju en körning på mantorp om du är sugen _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Är inställd på att komma ner för att begå en försiktig banåkapremiär med Exigen (det har bara blivit tid för konbana hittills). Dock under förutsättning att vädret verkar bli hyggligt....
![]() Man får hårdbevaka väderprognosen inför lördagen... |
||||
Menar du den på fredag eller finns det nåt under helgen? (man jobbar ju vardagar) _________________ Martin Brzezinka Racing is a state of mind |
||||
Re:
Kvällskörningen kostar 350:- vilket blir 116,67:- per timme. 350:- plus 116,67 blir 466,67 så 500:- tycker jag låter helt rimligt. Körningarna på Sviestad är ändå billiga tycker jag, med tanke på hur mycket körning man får ut under den tiden. _________________ Mikael Petterson Audi R8 GT RWD |
||||
Jag säger inte att det är dyrt, reagerade bara på att 4 timmar kallas för heldag.
Tidigare säsongsavslutningar har det ju verkligen varit hela dagar. Men, senaste väderprognosen säger +7 grader och inget regn! ![]() ![]() _________________ Martin Brzezinka Racing is a state of mind |
||||
Hoppas att prognosen håller...
http://www.yr.no/sted/Sverige/%C3%96 Jag bestämmer mig nog på fredag kväll. ![]() |
||||
Tar 07,30 - färjan och hoppas hinna fram till förarmötet.
![]() Väder är det ju varje dag å på Lördag också. ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
Re:
![]() ![]()
![]() |
||||
Re:
Kan ju kanske passa med ett Rejsa märke på min bil också eller vad tror du Lars ![]() |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 7233 besök totalt |