Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3818 besök totalt |
SÄLJES: Porsche 996 3,8l TURBO 2wd
Tänkte kolla intresset då jag har planer på ett nytt projekt. Bilen är påkostad ca 500 000:-, se spec nedan och min bil tråd. Pris idé ca 650 000:- Jag kan tänka mig att ta en bruksbil för max 200 000:- som dellikvid. För mer info ring eller maila 0708-200658 dick.gilled@euromail.se Porsche 996 3,8L Turbo (2wd) 2001 Ca 7000mil Bilen är i väldigt gott skick. GT2 bromsar (6-kolvsok och 350mm skivor) Stålomspunna bromsslangar Castrol SRF bromsvätska Pagid RS 4-4 orange bromsbelägg Corner weight justerad KW3 Chassi GT3 krängare Design Tek justerbara krängningshämarstag 18" Cargraphic racing fälgar Toyo R888 R-däck (295/30-18 235/40-18) Strosek vinge Strosek ögonlock(ej monterade) 2wd (främre drivlinan demonterad) GT2 kylscop till bromsar Batteri odyssey PC 680MJT odyssey batterifäste GT3 rs 90l tank Vikt 1500kg fulltankad Motor/Växellåda GT3 rs oljepump Carrillo vevstakar Capricorn 3,8 cylindrar Capricorn kolvar Portat block för bättre luftflöde Portade topplock Bearbetade förbräningsrum 640cc spridare 3bars bränsletrycksregulator Fuelpump boster GT2 turboaggregat Större insug till turbo Agency power kolfiber luftburk(dubbla luftintag) Rs svänghjul Motorsport koppling(organisk lamell) Modifierat avgassystem Mappad av Turbocenter Porsche Shortshift Stålsyncringar i växellådan Quaife diff ![]() ![]() _________________ Mvh/Dick Gilled Radical SR8 AMG GT R |
||
Re:
Inte behöver du det, bara att ringa mig så löser vi detta ![]() ![]() om jag får säga det själv så hittar du inte bättre bil. ![]() _________________ Mvh/Dick Gilled Radical SR8 AMG GT R |
||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3818 besök totalt |