Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 4970 besök totalt |
Season End Party 2010 - 23/10
Season end party 2010 In fünf Locations geht so richtig die Post ab. 2 Live Bands, heiße sexy Girls, Country-Rock-Livebands im Bürgerstübchen, Mega-House-Party mit DJ Duxx aus Koblenz sowie ein unplugged-Live-Konzert zum warm werden in der Blauen Ecke, Klassik-Rock mit Black Pearl (Liveband) in der gemütlichen Ecke usw. usw., coole Drinks, original Rennfahrzeuge und Tuning-Freunde bis zum Abwinken. Die heißesten Schlitten können zwischen Party und guter Laune auf dem Weg von Partyzone zu Partyzone via kostenlosem Shuttle-Service, bestaunt werden und der oberknüller ist die VIP Stretchlimousine die Euch ebenfalls shutteln wird. Und das Sahnehäubchen: Für alle Nordschleifen-Fans ist am Samstag, 23.10. die Nordschleife für Touristenfahrten von 13.30 - 18.30 Uhr geöffnet. Lasst es Euch nicht entgegen. ![]() http://www.blaueecke.de/content/185/ _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||
Re:
Nja, men jag hade tänkt lägga lite varv mellan 13.30 - 18.30 så då får det gärna vara uppehåll. På kvällen blir det ju nebel. ![]() _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||
Re:
David, är det ok att få åka med ett varv eller två och få lite tips? _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||
Re:
Bara rykten! ![]() ![]() _________________ Anders Jonsson, 77,3 Km från NS Åk: BMW 2500, 2800, 3,0S, 3,0Si mfl "Bei BMW Automobilen ist der Fahrer nicht Zuladung, sondern integrierter Bestandteil" |
||||
Re:
Jo för sjutton: Pirelli Snowsport 185/65/14 på kapsyler ![]() ![]() ![]() _________________ Anders Jonsson, 77,3 Km från NS Åk: BMW 2500, 2800, 3,0S, 3,0Si mfl "Bei BMW Automobilen ist der Fahrer nicht Zuladung, sondern integrierter Bestandteil" |
||||
Efter att mina reskompisar övergett mig för helgen och tänker stanna hemma (Ena skyller på jobb och andra på 39 grades feber. Bah!) så söker jag nytt middagssällskap till lördag o söndag. Även folk att luncha med vore kul.
![]() om ni är ett gäng som ska ut och äta i Nürburg eller Adenau och kan tänka er att släpa med en trevlig prick får ni gärna höra av er här i tråden, eller ringa mig på lördag. Mitt nummer är 0730-937 968. ![]() _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||
Re:
Något porschefreak är inget krav, om än trevligt. ![]() Johan, jag ska kolla efter pepparkaksmått imorgon när jag kommer ner! _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||
Re:
Aaaah, så skönt att få komma hem och ta ett par varv så här sent på året. ![]() Torrt, småsoligt och +3-4 fram till ca16 då det började regna lite. Var megahalt med cuppisar och +3 i regn. Har inte tidigare åkt på tvären ner genom fuchsröhre men det gick ju fint det också. ![]() Nu är det dags för kalla Bit på Lindenhof innan maten och sen bär det av till Adenau. De har ansträngt sig i år och hela Adenau är pyntat med racebilar och alla tillbehör. Står tom en stor truckracingbil vid "Glade ryssen". ![]() _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||
Re:
Lite bilder då som passerat nålsögat... ![]() Helt ok höstdag vid ringen. ![]() Inte tokmycket folk vid banan. ![]() Tvätta mig! ![]() En kall Bit före maten. ![]() Utanför Blaue Ecke. ![]() Utanför "Glade Ryssen". ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||
Re:
Visst finns det mer, men då måste jag ju även lägga upp massor med bilder från tidigare resor och event för att hålla jämn nivå på filtret. ![]() _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 4970 besök totalt |