| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
Season End Party 2010 - 23/10
|
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (4972 totalt) |
|
Season end party 2010 In fünf Locations geht so richtig die Post ab. 2 Live Bands, heiße sexy Girls, Country-Rock-Livebands im Bürgerstübchen, Mega-House-Party mit DJ Duxx aus Koblenz sowie ein unplugged-Live-Konzert zum warm werden in der Blauen Ecke, Klassik-Rock mit Black Pearl (Liveband) in der gemütlichen Ecke usw. usw., coole Drinks, original Rennfahrzeuge und Tuning-Freunde bis zum Abwinken. Die heißesten Schlitten können zwischen Party und guter Laune auf dem Weg von Partyzone zu Partyzone via kostenlosem Shuttle-Service, bestaunt werden und der oberknüller ist die VIP Stretchlimousine die Euch ebenfalls shutteln wird. Und das Sahnehäubchen: Für alle Nordschleifen-Fans ist am Samstag, 23.10. die Nordschleife für Touristenfahrten von 13.30 - 18.30 Uhr geöffnet. Lasst es Euch nicht entgegen.
http://www.blaueecke.de/content/185/ _________________ Mvh David Ek lu nd BTG 7,16.9 TD
|
||||
|
Re:
Nja, men jag hade tänkt lägga lite varv mellan 13.30 - 18.30 så då får det gärna vara uppehåll. På kvällen blir det ju nebel.
_________________ Mvh David Ek lu nd BTG 7,16.9 TD
|
||||
|
Re:
David, är det ok att få åka med ett varv eller två och få lite tips? _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||
|
Re:
Bara rykten!
_________________ Anders Jonsson, 77,3 Km från NS Åk: BMW 2500, 2800, 3,0S, 3,0Si mfl "Bei BMW Automobilen ist der Fahrer nicht Zuladung, sondern integrierter Bestandteil" |
||||
|
Re:
Jo för sjutton: Pirelli Snowsport 185/65/14 på kapsyler men det var ett tag sedan de satt på bilen...
_________________ Anders Jonsson, 77,3 Km från NS Åk: BMW 2500, 2800, 3,0S, 3,0Si mfl "Bei BMW Automobilen ist der Fahrer nicht Zuladung, sondern integrierter Bestandteil" |
||||
|
Efter att mina reskompisar övergett mig för helgen och tänker stanna hemma (Ena skyller på jobb och andra på 39 grades feber. Bah!) så söker jag nytt middagssällskap till lördag o söndag. Även folk att luncha med vore kul.
om ni är ett gäng som ska ut och äta i Nürburg eller Adenau och kan tänka er att släpa med en trevlig prick får ni gärna höra av er här i tråden, eller ringa mig på lördag. Mitt nummer är 0730-937 968.
_________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||
|
Re:
Något porschefreak är inget krav, om än trevligt.
Johan, jag ska kolla efter pepparkaksmått imorgon när jag kommer ner! _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||
|
Re:
Aaaah, så skönt att få komma hem och ta ett par varv så här sent på året.
Torrt, småsoligt och +3-4 fram till ca16 då det började regna lite. Var megahalt med cuppisar och +3 i regn. Har inte tidigare åkt på tvären ner genom fuchsröhre men det gick ju fint det också.
Nu är det dags för kalla Bit på Lindenhof innan maten och sen bär det av till Adenau. De har ansträngt sig i år och hela Adenau är pyntat med racebilar och alla tillbehör. Står tom en stor truckracingbil vid "Glade ryssen". _________________ Mvh David Ek lu nd BTG 7,16.9 TD
|
||||
|
Re:
Lite bilder då som passerat nålsögat...
Helt ok höstdag vid ringen.
Inte tokmycket folk vid banan.
Tvätta mig!
En kall Bit före maten.
Utanför Blaue Ecke.
Utanför "Glade Ryssen".
|
||||
|
Re:
Visst finns det mer, men då måste jag ju även lägga upp massor med bilder från tidigare resor och event för att hålla jämn nivå på filtret.
|
||||
![]() |
Nürburgring
|
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (4972 totalt) |