| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW 535i -89 SÅLD!
|
2 besök senaste veckan (1620 totalt) |
|
SÄLJES: BMW 535i -89 SÅLD!
Då jag plötsligt har behov av kombi med krok så får denna säljas.
Varan jag vill sälja är en BMW 535i -89 i lagom skick. 30.000 + mil (den har slutat räkna) Defekter som finns är: Mjuka domkraftsfäste Avsaknad av lack på tröskellådor och att vissa sidolister är på annan ort
Viss kosmetisk rost återfinnes på olika platser på karossen Elhissar bak är inte fixade. Tror det finns en eller två extra att byta med. Avgassystemet lär inte hålla så länge heller... Spricka i framrutan som bilprovningen inte bryr sig om Bilen är utrustad med elhissar, ellucka och svart skinn. Annars mer seriemässig utrustning. Sommar- och vinterdäck finns på orginal 15" lm-fälgar. Sommardäcken är slitna bak men fina fram. De dubbade vinterdäcken ska utan problem klara denna vinter. Vad som är fixat med bilen är: Silentblock (Powerflex) Dämpare och fjädrar (G&M sats, sänkning 40-40) Kylare Vattenpump Termostat Lite blandade p-ändar Bilen är besiktigad till 2011-10 och skatten betalas in den sista denna månad. BMW:n körs dagligen och sköter sig bra. Bytes mot stor kombi i samma prisklass eller pengar Pris: 14900:- (bara skatten är 2300:-) _________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 En vit Opel -18 |
|
Ingen som behöver en rolig sladdbil i vinter
Kan nämnas att det är värsta sidan den visas ifrån. Från andra hållet ser den ut som den ska göra. Mycket enkelt att få den att se fin ut. Bilen är i bra skick mekaniskt... kanske var lite väl ärlig i annonsen
_________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 En vit Opel -18 |
|
Nu är snön här och den går utmärkt att åka sidledes med
Behovet av kombi blir inte mindre med tiden så jag vill ha in lite dåliga bud jag (kanske)kan tacka nej till också
_________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 En vit Opel -18 |
|
Beklagar men budet via PM ligger på 10.000:-
Har även bytesförslag som är lockande så vill någon ha bilen så får det gå undan.
Vinterdäck är monterat
_________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 En vit Opel -18 |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW 535i -89 SÅLD!
|
2 besök senaste veckan (1620 totalt) |
