Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 7233 besök totalt |
Det lutar att åka ner i lungt tempo om prognosen håller
![]() Vi blir ett par stycken bilar som åker från södertälje statoil runt kl 07:00 om prognosen håller _________________ Tony Leipälä Bmw I50 M60 -24 Porsche 997 TurboR -10 Audi R8 turbo -12 Bmw M2 -24 Ducati X Diavel s @mypetrolthings |
||||
Re:
Detta var ju svårt... Men konstaterade just att det är så isigt utanför garaget att jag antagligen inte ens kan backa upp ur garaget med A048'orna. Det avgör saken definitivt, jag stannar hemma. Ha det så kul imorrn, men ta't lugnt innan däckstempen är uppe. Det är rätt nära till Armcoräcket ut ur Esset... ![]() |
||||
Stanna hemma, veklingar!!!
![]() Då blir det mycket åka för oss andra nördar!!! ![]() För min del blir det banpremiär med Siestan! ![]() Kör man på dubbfria 6 år gamla asiatiska vinterdäck, smala som cykeldäck, spelar det ingen roll om det är snö och is eller torr asfalt... ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Re:
Tips: Bogsera upp den med Volvon! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Re:
Jag grämer mig... Kanske skulle komma ner och lägga några varv med DieselDoris... Kan man åka diesel på ringen så borde man kunna åka på Sviestad... Mjaa... vet inte... ![]() Pflantzgarten ![]() ![]() |
||||
Re:
Verkar som det kan vara lönt att åka iaf. Ingen som vet hur det har varit med nedbörd i linköping de senaste dygnen? Kan ju spela roll för hur banan ser ut... Jag åker också från Södertälje, få se om jag sluter upp vid Statoil... Skall hämta bilen i Nykvarn först. _________________ h e n n i n g b ä c k n e r t Kobolt Runabout: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=99246 Saab 99 GLT16: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=44400 |
||||
Re:
Schyst bild, på DieselDoris!!! ![]() ![]() Det går att köra vad som helst, om man är tillräckligt sugen. ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Re:
Tillräckligt många bilar som kör, så torkar idealspåret upp relativt fort om det inte kommer ny nederbörd. ![]() och det verkar det ju inte vara någon risk för. Snarare risk för sol, så glöm inte solskyddskrämen! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Re:
Äh, fan jag kommer... med DieselDoris och tar med mig kameran. (Jag har ett ärende i Norrköping också nämligen. Gör 2 flugor på smällen, typ...) ![]() |
||||
Re:
Now we are talking!!! ![]() Får nog svänga förbi en snabbtvätt på vägen ner, så att Siestan blänker som en sol på bilderna... ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Re:
Förnuft och sans kommer med ålder och erfarenhet... ![]() ![]() |
||||
Re:
Det snöade lite i Linköping under torsdagkvällen/natten, men idag har det inte kommit något vad jag har sett. (Sitter i kontorslandskap utan fönster ![]() |
||||
Åkte ner från Stockholm till Linköping på sommardäck vid femtiden i eftermiddags och det var i princip torr vägbana ändå från Trosa till Linköping. Här nere ligger det ingen snö alls och just nu kl 23 är det +3 grader-
Så jag kan inte tänka mig att det skulle vara några problem att åka från Stockholm imorgon bara ni tar er ut på E4'an. Kul att du ändrat dig Lasse ![]() |
||||
Re:
Fast jag tar ju inte med mig sportbilen... Här i Stockholm på min lilla gata är det just nu (halv sju) några minusgrader och snorhalt med frost och lite is. Fläckvis snö som ligger kvar i skuggpartier. (Höll på att halka och slå mig fördärvad när jag gick ut och konstaterade att morgontidningen inte hade kommit ännu...) På vissa vägar kan det nog vara halt om det inte är saltat gissar jag... |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 7233 besök totalt |