Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2131 besök totalt |
Nürburgring resa
Hej! Var inne på bmwm5.com o läste i forumet och hittade följande tråd: http://www.m5board.com/vbulletin/sho Någon som är intresserad här? _________________ mvh Philip Lundh |
||||
Jag kommer nog åka ner ett par gånger i år iom satsningen: http://www.schwedenkreuz.se
där jag har en odefinierad roll och hjälper till så mycket jag kan beroende på tid, ekonomi och förhandlingsframgång hemma... Var på den lite halv-officiella bmwm5.com-träffen förra året. Alltid kul att träffa nytt roligt folk, åka med och snacka bilar med god mat och pilsner till kvällen. För min del slutade det med att en arabsik prins bjöd mig och johann på BMW M3 Fahrertraining gratis. Hans polare hade betalat, men dök aldrig upp så vi fick deras platser. Jag är en av få som kört på GP-banan ![]() Kändes inte helt fel att gasa fullt med ett gäng M3:or... En sak är säker. Sitter man hemma lär inget hända... ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
|
||||
Jag ställde den frågan för två dagar sedan..... https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Jag beställde just flygbiljetter 11-14/6, för att se 24-timmars på ringen!
![]() Håller tummarna för att det blir bättre väder än senast jag var och tittade på 24-timmars(1992). Då regnade det i princip i 24 timmar och loppet flaggades av större delen av natten, för att det var för farligt att köra i så blött och dimmigt väder. Bilarna stod i "Parc-fermé" under tiden och framåt morgonen så fortsatte man tävlingen. _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Tjena Peeter - jag är inne på att åka ner också. Har du några tips på: 1) Flygbolag 2) Boende (Räknar med att hyra bil där nere - är allt fullt får man väl tälta...) /MVH _________________ -- |
||||
Jag bokade med Ryan Air och planerar att hyra någon billig bil på Frankfurt/Hahn över helgen. Betalade 843:- TOR per skalle. ![]() Planerar att ta det lugnt och turista lite med frugan i Moseldalen på måndagen. Hade vi valt att åka hem söndag kväll eller måndag fm så hade vi kommit undan med 743:- TOR per skalle. Har inte hunnit boka något boende ännu, men planerar att göra det inom en snar framtid. _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Sådär nu har jag bokat boende på Altes ForstHaus i Nürburg under 24-timmars.
www.hotel-altes-forsthaus.de Det var inte det lättaste att hitta boende! Det verkar som att en del av de övriga 150 000 som skall dit också vill ha någonstans att bo. Vissa ställen hyrde bara ut om man bokade minst fem nätter. ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Vi är ett gäng oplar (än sålänge enbart oplar, ca 10st) som ska ner till Ringen i slutet av juli faktiskt, närmare bestämt kring 29 juli åker vi och är borta i ~1-1½ vecka (tänkte tima in en bilträff i Tyskland också)...
Så då lär det iaf vara folk från Sverige som gillar att svänga på plats där nere! _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Du har PM! (alldeles strax iaf, ska bara skriva det först.. ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Håll i hatten Peeter!
Som du vet blev det strul med betalningen på det hotellet i september 2003. De debiterade mitt Mastercard tre gånger, och det var ju inte så kul. Kontant betalning på det stället rekommenderas. Jag har bott där för sista gången! För övrigt har jag äntligen fått tillbaka de pengar som hotellet snodde av mig. Återbetalningen gjordes av Handelsbanken. De meddelade mig att de ännu inte lyckats få någon reaktion från hotellet... Mvh _________________ Mvh Christer Eriksson /Kia Optima SW GT/ |
||||
![]() ![]() ![]() Annars kan du ju titulera dig fotograf. ![]() _________________ Anders Dauner |
||||
Tack för tipset! Då kan vi hänvisa till att du redan betalt för vårt boende! ![]() Skämt åsido, vill du att vi tar upp saken med ägaren och kräver dina pengar tillbaka? ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Tack för erbjudandet att bli min personlige indrivare ![]() ![]() Eftersom jag redan fått tillbaka pengarna via Handelsbanken är frågan utagerad för min del. Mvh _________________ Mvh Christer Eriksson /Kia Optima SW GT/ |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2131 besök totalt |