Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1645 besök totalt |
The new Mercedes-Benz CLS-Class: World premiere at the 2004 Geneva Motor Show
![]() ![]() ![]() Mercedes-AMG: World premiere at the 2004 Geneva Motor Show: SLK 55 AMG, C 55 AMG and G 55 AMG Kompressor ![]() The new Mercedes-Benz SLK-Class: World premiere at the 2004 Geneva Motor Show ![]() Är det bara jag som inbillar mig? ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Visst kanske man kan se vissa likheter. Men att tro att mercedes som har den bästa designavdelningen skulle rita av bangles verk tror jag knappast på.
![]() I vilket fall som helst så lyckas dom bättre än BMW. Det kan nog dom flesta hålla med om. Den nya SLK55AMG ser liten och pigg ut. Men det väger säkert mycket den också. ![]() |
||
CLS:en är verkligen ett mästerverk. Vilka underbara former och linjer.
Ju mer jag tittar, ju fler likheter med andra bilar hittar jag. (Maybach, Jaguar m.m.) Inredningen ser förvisso väldigt regnskogsmässig ut. ![]() Kantig föregångare? ![]() ![]() Ford Cougar. Hehe, baklyktorna ![]() ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Jo det måste jag hålla med om. Men den ritades ju på 90talet. Det va bättre förr. |
||
Måste ha varit en sådan jag mötte för ett par veckor sedan här i byn.
Kraftigt maskerad skall tilläggas ![]() Kom tillsammans med två kraftigt maskerade SUV'ar. Ny ML på gång? Samt ca 15 omaskerade av blandad kompott. Var på väg norrut. _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||
Blir det inte trångt om huvudet för folket i baksätet med den C-stolpslutningen på CLS?
Jag mötte en ny SLK i Karlstad i fredags. Det är verkligen skillnad mot den gamla. Fast den är väl tänkt för passagerare på alla platser som vanligt? _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
I veckan nu var det en hel karavan med Tysklands reg Mercor på OK macken här i stan, bl.a. ett par st sådana här. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
mmmm de senaste 3åren har Mercedes gått om BMW designmässigt i mitt tycke.
Fortfarande är dock den här min favorit http://www.mbcdi.com/230/r230-sl500- ![]() _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1645 besök totalt |