| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW E30 med mycket godis!
|
1133 besök totalt |
|
S: BMW E30 med mycket godis!
Tråkigt nog är busbilen till salu! Pga av flytt norrut har jag numera 100mil till garaget. Nu till det roliga... BMW E30 318 -88 Volvo B230 16V BMW M3 ZF låda 4-link med volvo 1031 axel. 325mm skivor fram. spax/avo stötdämpare. Autometer mätare. Fullbur. Rallystolar. ......+ en massa mer. Har endast gått ett par repor på 201m, pga motorstrul. Motorn är totalt genomgången under vinter -09. Bilen är ihopplockad till 90%, allt till bilen finnes på hyllan. 201m med gatdäck på blackrace,1,1bars ladd - 7:88 - 157km/h (utan fäste på hela sträckan) Motorn är bromsad till 588hk på 1,8 bars ladd, bromspapper finnes. Fler bilder och mer info finns på: http://www.garaget.org/AsconaT5R Papper och plåtar finns till bilen Pris: Bud, vi kan börja på 50K Byte av intresse är Ascona B, Kadett utan massa rost + cash Maila bud till: saarilasse@hotmail.com Endast seriösa!!! Bilen finns i Alingsås och visas endast för rätt köpare!
_________________ Lasse Saari / E30@580hk / garaget.org/asconat5r |
![]() |
SÄLJES
S: BMW E30 med mycket godis!
|
1133 besök totalt |

