Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 5534 besök totalt |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kul tråd!
![]() Hade nog gissat på 9.10-9.20, men nu när man läst tråden är det ju uppenbarligen så att bilen går under 9 minuter BTG ![]() |
Jeg har veldig vanskelig for å tro at denne bilen går under 9 minutter btg. Kanskje med gateslicks, et godt understell og en svært dyktig forer. Men det blir bare teoretisk. Jeg tror heller på en tid rundt 9:15 på en god dag med lite trafikk...
_________________ // Fredrik Sorlie |
Re:
![]() _________________ ![]() |
Min Ringkalkylator säger 9:45 fullvarv och vad kan vara rimligt att dra bort för att få BTG tiden?
Skulle tippa på 35s och då hamnar vi på 9:10s, dvs under 9 min blir svårt. _________________ ![]() Renault 5 GTE -88 |
Re:
From the horses mouth! Jag körde bilen med full attack den 5 november 2010 på 9.06. Förhållandena var +11 grader torrt och i stort sett fritt varv. Loggfil finns. Jag är en glad ![]() Ett proffs bör kunna köra bilen på sub 9. Hur mycket snabbare ett proffs kan köra har det kommit några förslag på här i tråden. _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
|
Re:
om nån pro kör den, då har du fel ![]() ![]() 9,06 e grymt bra tid hur som helst _________________ Tomas M |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 5534 besök totalt |