| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: portning, blästring, fräsjobb, lexanrutor mm.
|
5224 besök totalt |
|
Är det så att du inte har möjlighet att fixa allt själv? Vill du trimma motor eller kanske bara utseendet? Jag kan hjälpa dig med: Blästring. (sand, aluminiumsilikat och glas). Fräsning i aluminium och gjutjärn. Pressning av lager och bussningar. Ultraljudstvätt. ( spridare, bränslehuvud, fuelrail, ventiler, mm). Customtillverkning av bildelar. (alu, rostfritt, svartstål). Inslipning av ventiler. Mindre lackeringsjobb. Priser på ovanstående diskuterar vi fram helt beroende på vad som ska tillverkas. Prisexempel på portning av topplock: Putsning av kanaler: 500kr/cylinder Portning tvåventilstopp: 800kr/cylinder Portning fyrventilstopp: 1000kr/cylinder 0515-18877, 0708-865389 Martin
Annons okejad av Magnus Thomé _________________ Martin Staberg |
|
Nedan ses några exempel på hur Y-block och vacuumstationer kan se ut. Y-block behöver ju inte se ut som Y, de kan ju se ut nästan hursomhelst. Varför inte låta det se ut som Tors hammare eller designa ett själv. Jag tillverkar efter kundens önskemål och det blir inte dyrare än de block du beställer från tillbehörsfirmor. levereras högglanspolerade. 450kr styck tar jag för de på bilden. Gängorna är vanlig 1/4" och 1/8". Antal anslutningar väljer du själv.
_________________ Martin Staberg |
|
_________________ Martin Staberg |
|
Bara av ren nyfikenhet, vad tar du för en riktplaning av block och topp i gjutjärn?
_________________ I garaget: Kadett C -76 V8. Livstids projektet. Audi V8 -91 med RS4 drivlina. https://www.instagram.com/retro_motorsports_garage/ Regards, Johan Eriksson. |
|
Lexanrutor
Nu finns det även möjlighet att köpa plastrutor av märket Makroclear att köpa. Gå in på www.speedmetal.se och läs mer. obs: Jag behöver mallar skickade till mig för tillverkning. Just nu finns bara mallar till: Saab 96 Saab 95 Audi 80 -86 Audi Gt coupé, urquattro Opel kadett D Volvo 240 _________________ Martin Staberg |
|
Nu finns alu.plåt i snygga eloxeringar
Har genom en ny leverantör fixat aluminiumplåt som är svarteloxerat och bruneloxerat. Även koppar och mässing finns för den som vill sticka ut från allt mainstream... Koppar och mässing finns i mängder med profiler, plåtar och rör. Berätta vad du vill ha tillverkat så ordnar jag det. _________________ Martin Staberg |
![]() |
SÄLJES
|
5224 besök totalt |