Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 68163 besök totalt |
Re:
Du har självklart helt rätt. Däremot så säljs de väl under respektive bilfabrikats paraply? För de spridare som satt i original hade ett bmw-artikelnummer. Tack för de fina? orden. Undrar om sjukdomen är botbar? Min sambo undrar i alla fall ... ![]() och du, jag LOVAR att den kommer att köras i absurdum! Gullabo ska få sätta fina tider på superstage .. ![]() _________________ Daniel "Padde" Lindstedt BMW 328 projekt i samarbete med: NFS.nu | Collex Styling | Schmiedmann | Adolfsson Composite | PPF | DOTZ | |
||
![]() Mattade ner plenumet idag. Fanns några dammloppor som jag inte ville ha! ![]() ![]() Polerade upp det lite grovt sen. Ska gå över med polishen några varv till för att sedan försegla det. Men det finns nog hopp! ![]() ![]() Det kom även godis idag!!! Ett grymt spakställ till växellådan och shortshift! Är ett kit från UUC i Usa. Modellen heter Evo 3 och är justerbar i höjdled. Ett massivt stycke aluminium som ger GRYM känsla i växlingarna. Det främre staget är en så kallad DSSR. Den minimerar spelet i länkaget och gör det ännu tajtare. Ett kit som gick lös på 6500!!!! gah .. dyrt satan, men av erfarenhet vet jag att detta är best of the best till beeemers .. ![]() ![]() Lackade även till växellådan med aluminiumfärg samt la 4 lager klarlack. Blev faktiskt riktigt bra! _________________ Daniel "Padde" Lindstedt BMW 328 projekt i samarbete med: NFS.nu | Collex Styling | Schmiedmann | Adolfsson Composite | PPF | DOTZ | |
||
![]() Lite Ikea-varning! Man får allt man behöver i detta kit. Guld! ![]() Delrin is the shit! Den gamla gummibussningen får gå hädan. Någon som vill ha? Går säkert att använda som suddigummi! ![]() ![]() Hållaren monterad i stället. Snyggt värre. Visst? ![]() ![]() Här har ni godingen! Så grymt snygg och tung. Oohyeah! ![]() Ihop monterad! Grymt enkelt när man har lådan urplockad ![]() Men! Som vanligt kan ju inte allt gå smidigt. Visade sig här att DSSR-pinnen, ja den till vänster, är för lång! Så det kommer aldrig gå att växla. Och sen fattades det några brickor till lagerna i shortshiften. Men det får lösas! ![]() Titta så fint! Nya pinnbultar monterade samt att Mekonomendavid har lackat bakom grenröret där jag missat lite. Blev som nytt! Sjukt snyggt jobbat David!! ![]() _________________ Daniel "Padde" Lindstedt BMW 328 projekt i samarbete med: NFS.nu | Collex Styling | Schmiedmann | Adolfsson Composite | PPF | DOTZ | |
||
Re:
aha! Du ser! Köpa? ![]() _________________ Daniel "Padde" Lindstedt BMW 328 projekt i samarbete med: NFS.nu | Collex Styling | Schmiedmann | Adolfsson Composite | PPF | DOTZ | |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 68163 besök totalt |