Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
3 besök senaste veckan (1581 totalt) |
I går fick jag 2 tavlor av en kompis, som är från Ringen 1971.
![]() Dom är 57 * 97 cm, han skulle kasta dom om inte jag ville ha dom, och det tyckte jag var synd för dom är verkligen häftiga, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
|
||||||
Jag har hängt dom i garaget nu, men är det någon som har en bättre plats för dom, så är det bara att hämta dom.
![]() Men på ett villkor och det är att dom inte hamnar på tippen, för det är dom för fina för tycker jag. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
|
||||||
Intreserad? Har sagt det förut och säger det ingen... Har Påven en lustig mössa? ![]() |
||||||
Ursäkta mig, men hade inte du en Skoda Fabia...KOMBI!!! ![]() ![]() ![]() |
||||||
![]() Lennart// Vad säger du om en fika på museet imorgon? ![]() Det ska ju bli fint väder och då vill man ju inte vara instäng i en verkstad... _________________ /Kristian Elisson |
||||||
Jaja, vissa fikar...andra trimmar bilar. ![]() Vi kan väl ta varsin? ![]() ![]() ![]() |
||||||
Att jag skall vara så lat
![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||||
Låter perfa, hade det som en tanke oxå. ![]() Mao blir det "Ringenfika" ngn dag framöver... ![]() ![]() |
||||||
Ursäkta här va...men dendär tavlan känner jag igen...trodde den var min... ![]() ![]() |
||||||
Dom där Skodorna verkar gå bra ![]() ![]() Men var lugn du Andreas, en av dessa två fantastiska tavlor har jag hämtat till dig ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||||
Jo att jag blir med en av dom hajjade jag nog...
![]() Men mitt intresse för 3.0 är helt klart svalt...iaf i konkurens med 02:or... ![]() ![]() |
||||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
3 besök senaste veckan (1581 totalt) |