| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Gamla rally bilder
|
6886 besök totalt |
|
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||
om jag inte är helt lost så är det faktiskt en hårnål höger. Så han kommer från vänster på bilden och sneddar. _________________ Daniel Steiner |
||
|
Fina bilder
När ändå ämnet är uppe (gamla rallybilar och bilder på dessa) så skulle jag kunna behöva en del bilder på gamla Volvo pv från 60-talet i rallykostym, är det nån som tror sig kunna veta nån adress som kan tänkas ha bilder på dessa vagnar? _________________ Peter Karlsson |
||
kolla på www.rallysidan.com finns både från nu och förr. Annars körde min far rally bland annat med en PV på -70 talet. Har en del bilder.
Hårnål från grus ut på asfalt. En till.
Woho, första gången jag laddade upp bilder och det verkar funka
_________________ Daniel Steiner |
||
Det gjorde du bra! Min farsa körde också rally med pv på 70-talet, mestadels lokala småtävlingar har jag fattat det som. Fick ju gått och köpt mig en 65:a för några veckor sedan som jag tänkt piffa till lite utseendemässigt först och främst inga stordåd då det är bruksvärdet som prioriteras den ska vara lite oöm och kunna ta mig de 8 milen till jobbet... Det är ju den gamle rallylooken som hägrar, men inspiration är ju sällan fel. Jag får nog ta mig en titt på sidan du tipsade om, tackar för detta och flera bilder emottages gärna om du har ork
_________________ Peter Karlsson |
||
![]() |
Bilder o videos
Gamla rally bilder
|
6886 besök totalt |