Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3687 besök totalt |
SÄLJES: BMW 316i Compact -94 Lättviktare! SÅLD!
Nu är min Compact till salu! Bilen är en 316i som jag har uppgraderat successivt senaste året med bland annat: X-brace M3 3.0 bärarmsbussningar. 325/328 ok med helt nya original skivor och belägg. GT Cupline chassie 60/40 som gått 20min på Knutstorp. Främre & bakre krängningshämmare från 318ti Två skalstolar, glasfiber. Ny Personal ratt. Avstängningsbar ABS och tuta på knapp. All inredning är urplockad, asfaltsmattor borta, stötfångare tömda Främre front bytt mot en Supertouringdito i glasfiber. En uppsättning BMW/BBS kryssekerfälgar 15x7 tum ET20 med två helt nya 205/50-15 Toyo R888 och två 225/50-15 Toyo R888 som går ett par träffar till. En uppsättning BMW/BBS Krysseker Split 17x8 tum ET20 där centrum är nersvarvat 5mm på insidan för att få plats, trots valsade skärmar bak. Däcken är besiktningsbara. Matchvikt just nu ≈ 950kg med 20 liter i tanken. Besiktigad, bara att tuta, köra och hänga på M3or i konbanorna ![]() Pris 22.000:- BVSA måste bort! Har säkert en del prylar som kan följa med vid intresse. Se i min tråd här på rejsa för mer information. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Telefon: 070-4348044 Mail: anders-holm@live.se ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Re: SÄLJES: BMW 316i Compact -94 Lättviktare!
[quote="farbeyonddriven"]Nu är min Compact till salu! Whats up!!?? ![]() //Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||
[quote="EBBOT"]
Jag ringer dig. |
||||
[quote="farbeyonddriven"]
Nej, ring mig! Se signatur... ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||||
![]() |
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Nä men vad är det jag ser!?
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |