| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Keramiska bromsskivor. Bara höger bak, finns kvar
|
3236 besök totalt |
|
SÄLJES: Keramiska bromsskivor. Bara höger bak, finns kvar
Allt ska bort, PM:a bud. Skambud kommer att besvaras med dryg underton Men var inte rädda för att bjuda
Först ut har vi två st begagnade Yokohamaslicks i storleken 250/650/18. Jag skulle bedömma slitaget till ca 80% Sen har vi två st begagnade Yokohama 048 r-däck i storleken 265/35/18. Jag skulle bedömma slitaget till ca 50% SÅLDA och så har vi ett par begagnade Toyo 888 r-däck i stoleken 235/40/18. Även dessa har ca 50% kvar SÅLDA Till sist men absolut inte billigast så har vi tre st orginal Porsche GT2 keramiska bromsskivor, de har rullat ca 3000 mil. En fjärde bromsskiva finns men den är så pass skadad så att man måste byta ut slitytorna. Men den sk hubben går att använda Hoppas på en trevlig budgivning
070 441 87 33 _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
|
Re: SÄLJES: Keramiska bromsskivor, r-däck och slicks
Ett par i betydelsen exakt två eller "några stycken"? Jag gissar på det förra men ville vara säker. _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re: SÄLJES: Keramiska bromsskivor, r-däck och slicks
Tack för hjälpen med förtydligandet:) Det är såklart 2 st däck av varje märke! _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
|
_________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
|
_________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
|
Någon behöver väl keramiska skivorna!? Just idag ingår även slicksen i det bud ni ger på de keramiska skivorna
_________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
|
_________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
|
_________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
|
_________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
|
En keramisk bromsskiva som ska sitta höger bak finns fortfarande kvar. Och även den trasiga om någon vill ha den:)
_________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
|
Re:
Eftersom det är insidan av skivan som är paj så skulle man kunna göra en riktigt ball klocka till garaget av bakskivan. Ett urverk får ju plats i bellhouset...... _________________ Anders Bronäs www.glasskalas.se www.slushkalas.se hyr mjukglassmaskin eller slushmaskin. |
||||
|
Re:
Bra idé, den är din för 15 000:) _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
|
Re:
Inte skall du behöva betala för min kreativitet, just den här idén bjuder jag på
_________________ Anders Bronäs www.glasskalas.se www.slushkalas.se hyr mjukglassmaskin eller slushmaskin. |
||||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Keramiska bromsskivor. Bara höger bak, finns kvar
|
3236 besök totalt |

