| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S:TURBO-/Delar till BMW E36, 6-cylindriga *Nu med priser*
|
2566 besök totalt |
|
S:TURBO-/Delar till BMW E36, 6-cylindriga *Nu med priser*
Litet smakprov men har, o kan maila, bilder på allt! Har helt nya, endast uppackade, delar för en turbokonvertering till BMW E36 320 o uppåt. OBS! Efterhand delar säljes plockas dom bort ur annonsen! *Kraftig alu-ic *M52B28 (328) lmm inbyggt i stort alurör, gjort på firma Pris:500:- Pm eller mail till: m3crille@hotmail.com Bilder på allt kan skickas! Förskottsbetalning o ev frakt vid försändelse! _________________ Christian Larsson |
||
|
Måste bara fråga. Lirar M3 huset i en 328 -96 med alla mätare och värden? Hur långt har det gått?
|
||
|
Re:
Japp! Funkar ypperligt då ja själv haft d monterat i min 328 -96! Gått cirkus 17k mil. (Köpt av Bäckis på PPF ) Bild på det när jag hade det monterat i min 328:
_________________ Christian Larsson |
||
|
Sweet! Tack för infon! Hur som helst så kom jag på att jag vill nog inte bli av med min ekonomimätare.. jag älskar den av nån underlig anledning. Antar att det inte är det lättaste att switcha heller :P
Insug är jag dock väldigt intresserad av, behöver jag bara insuget? allt annat är bara att flytta över från B28 insuget antar ja? Har precis blivit med E36'a så kan i princip inget om M50/M52 än så länge.. därav alla jävla frågor
|
||
|
Ekonomimätaren ville ja gärna slippa o sen kunde ja kolla d genom färddatorn på min ändå om andan föll på
Insuget e ju inte helt bolt-on (som vissa påstår) men e man händig o har en polare till hands fixar man d rätt så lätt Finns bra meckbeskrivning på bl a autopower Har för mig en av dom bättre länkarna heter "325insug på 328a, sagt o gjort..."
_________________ Christian Larsson |
||
|
Re:
okej, låter bra det! Ska kika på det. Köper det gärna av dig i alla fall. Maila över kontouppgifter till Viper89@live.se |
||
![]() |
SÄLJES
S:TURBO-/Delar till BMW E36, 6-cylindriga *Nu med priser*
|
2566 besök totalt |
