| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Gratis Raseribil?
|
1810 besök totalt |
|
_________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||
|
Fankelanken att man inte har hur mycket tid och utrymme som helst. Den där skulle kunna bli en ball lekbil
Prisvärd för noll kronor, rädda den innan han skrotar den någon
_________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||||
|
_________________ Peter Strandberg Alfa Kombi |
||||
|
Re:
_________________ Fredrik Ljungkvist |
||||
|
Re:
Uno Turbo lär väl va bolt on i princip vill jag minnas fiatskadade kompisen sa.. |
||||
|
En av mina första bilar var just en X1/9 (inhandlad den 1/9 dessutom) som fick en Lancia 2L twincamspis inopererad. Oerhört sympatisk busbil som jag blir glad varje gång jag ser nån som tar sig an och gör räser av
_________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||||
|
Re:
Tack alla för tipsen, jag ska vidarebefordra dom. Han lär nämligen inte behålla original motor.
Jag tipsade honom om annonsen efter sett tipset här från Rejsa. Så absolut, visst är det superkul när någon tar sig an sånt här! _________________ Måns Puur |
||||
![]() |
Skruva banåkabil
Gratis Raseribil?
|
1810 besök totalt |