| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: M5 E34 bakvagn bolt on på E30 eller E34
|
1588 besök totalt |
|
Tja. Jag ska byta bakvagn på min E30 så den jag har blir över nu. Det är en E34 bakvagn från M5 3.8 Balken är modifierad att passa på E30. Den är även ombyggd med excenterbultar så man kan ställa hjulvinklar. Det som behövs byggas om på din E30 är ett bakre fäste till diffen. Det finns bilder i min projekttråd hur man gör. Annars har jag dom så det går att maila. Diffen är rrenoverad hos 02-depån. ALLT är nytt i lamellpaketet. Han har även slipat in skålarna och bytt spännhylsa och måttat in spelet mellan kronhjul och pinjong. Drivaxeldamaskerna är bytta. " helt nyligen 2 vid ett tidigare tillfälle. Återkommer med lite bilder så fort jag har hittat dem. Pris: 8000:- Då ingår: Brygga, länkarmar, diff och drivaxlar. Allt är i toppskick och bryggan är ombyggd för att passa E30. Jag har även en brygga till E34 så det gär att montera på en E34 med, dock är inte den ombyggd för att ställa hjulvinklar. _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
![]() |
SÄLJES
|
1588 besök totalt |