Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: BMW 320 Med Trasig motor SÅLD!!!
1 besök senaste veckan (1868 totalt)
M3Rickard
Sandviken
Här sen Aug 2004
Inlägg: 73


Trådstartare
SÄLJES: BMW 320 Med Trasig motor SÅLD!!!

En komplett BMW 320 1984

Med trasig motor: vipparm av, trasig motorkudde, fläktvinge trasig. däcken är slut men ej punkterade.

Förövrigt väldigt rostfri och rak i karossen, inredning är fräsch men en reva i tyget i förarstolen.

orginal frontspoiler medföljer.

Priside 4500kr BVSA

Ring eller smsa 0707173364

Maila eller pma inte! Är inte anträffbar vecka 46 och 47

_________________
Rickard Wenngren
Citera
bmw_fredde
Vadstena
Här sen Nov 2007
Inlägg: 416



besiktad?

_________________
Fredrik Edholm
Citera
Tommy-Pettersson

Här sen Nov 2007
Inlägg: 104



Haha dålig e30 cross country optimalt för alla banåkare! Sorry för OT och lycka till me försäljningen hade den vart närmare hade de kunnat varit intressant!

_________________
Tommy Pettersson
Citera
M3Rickard
Sandviken
Här sen Aug 2004
Inlägg: 73


Trådstartare
Re:

bmw_fredde skrev:
besiktad?


Nej obesiktad

_________________
Rickard Wenngren
Citera
M3Rickard
Sandviken
Här sen Aug 2004
Inlägg: 73


Trådstartare
Re:

Tommy-Pettersson skrev:
Haha dålig e30 cross country optimalt för alla banåkare! Sorry för OT och lycka till me försäljningen hade den vart närmare hade de kunnat varit intressant!


hahah kanske ska ändra till volvo

_________________
Rickard Wenngren
Citera
M3Rickard
Sandviken
Här sen Aug 2004
Inlägg: 73


Trådstartare
Ingen som behöver en E30???
Det går att pruta

_________________
Rickard Wenngren
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556



Re:

M3Rickard skrev:
Ingen som behöver en E30???


Jo...men som sagt...det är för långt att åka.Jo...men som sagt...det är för långt att åka.

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
flexbert
Orsa
Här sen Aug 2010
Inlägg: 5



Hej

Jag ringde dig när du var utomlands och jag är fortfarande intresserad

Ringer dig imorgon om jag får tid..

Mvh Rickard

_________________
Rickard Bäcker
Citera
M3Rickard
Sandviken
Här sen Aug 2004
Inlägg: 73


Trådstartare
Re:

flexbert skrev:
Hej

Jag ringde dig när du var utomlands och jag är fortfarande intresserad

Ringer dig imorgon om jag får tid..

Mvh Rickard


Det var lite krångligt när man var borta.
Men du är välkomen att höra av dig när du får tid över, jag är säker på att vi kommer överens om nåt.

_________________
Rickard Wenngren
Citera
SÄLJES
SÄLJES: BMW 320 Med Trasig motor SÅLD!!!
1 besök senaste veckan (1868 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande