| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Nylackad 325i E30 med M50B25 osv.
|
804 besök totalt |
|
Fick precis huvudvärk då det fanns en bil jag ville köpa innan jag köpte denna bilen. Jag fick sms nyss med en förfrågan om att köpa bilen som nuvarande ägaren inte ville sälja innan jag köpte E30n. Jag provar att lägga ut annons på E30n för att se om någon vettig köpare finns. 325i -90. Miltal kring 20.000 (får kolla upp det noga). Lackad i januari 2010 i org färgen, blå. M50B25. ZF låda. M20 svänghjul och startmotor. 618 tryckplatta och fyrpuckad sinter. 328 E36 kardan. org inredning i inredning. Handsfack saknas och lättare skada finns vid handsfacket på i-brädan. Bilen är lackad på ett seriöst sett och ser riktigt bra ut, inga rinn eller annat skit. Bilen är rostfri och då menar jag rostfri, den är lagad av tidigare ägare och jag har inte hittat någonting någonstans. Org baklampor är monterade istället för de som syns på bilderna. Bilen är körbar men saknar avgassystem. Lambdasonden är inte inkopplad då det som sagt inte finns något system att montera den i. Kattar från 525 E34 följer med och med dessa monterade så går bilen att registreringsbesiktiga med M50-motor utan problem. Det finns lite att göra i motorrummet för att den ska bli lika fin som resten av bilen. Kylarbalken har tidigare ägare hamrat lite i så den behöver lite kärlek för att bli som ny, syns på motorbilden. Bilen säljs på 14" vinterdäck. Det finns en nyrenoverad 3.25 M3 E30 diff att köpa till för 5000kr om intresse finns. Nya lameller och totalt genomgången. Skicka PM vid intresse med telefonnummer så ringer jag upp. Priset är satt till 25.000kr.
Mvh _________________ Mathias Pelkonen |
![]() |
SÄLJES
|
804 besök totalt |