Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3176 besök totalt |
Re: SÄLJES: Bmw M3 Coupé -93
Intresserad! Finns det någon dokumentation som styrker miltalet? Är bilen original chassi mässigt? //Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||
finns servicebok och en del kvitton från besiktningarna i tyskland. skicket invändigt också. hel och fin inredning, ratt och knopp. ja originalchassi. _________________ R.Demir |
||||||
Det verkar lovande! Vill ju inte ha den för låg nu på vintern, snart ska ju fulldubben på... Har du några bilder att skicka över, så kan jag ringa dig när jag kollat på dem! Maila på: torbjorn@afl.se //Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||
bilder uppe...
ring inte om ni ska pruta och ni som tänkt er åka hit och kika på bilen och pruta på plats kan glömma det. gå in på blocket och köp en m3 som rullat 20k mil för 65k istället. INTE EN KRONA PRUTAS NER. bäst bud är välkommen först och kika på bilen. _________________ R.Demir |
||||||
Re:
Kan bli lite jobbigt, när är det lixom bäst bud!? ![]() Har du något bud över 50 000:- i nuläget? //Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||
Re:
jaeee... bäst bud över 50k då. har 50k från en på ppf forumet som kommer på torsdag. _________________ R.Demir |
||||||
Re:
ok, vart finns bilen? _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||
Re:
ok, Ska kolla upp ett par praktiska saker innan jag lovar nåt jag inte kan hålla! Vill du vara vänlig och PM:a regnr? //Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||
Re:
Hör av dig enligt SMS:et, om den inte blir såld imorgon! En tusing lr 2 kan man ha ganska trevligt/roligt för! ![]() Tobbe! _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3176 besök totalt |