Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Porsche Telefonfälgar 16"
1151 besök totalt
Kaggen
Blekinge
Här sen Sep 2010
Inlägg: 65


Trådstartare
SÄLJES: Porsche Telefonfälgar 16"

16*7
Bultcirkel 5*130
Yokohama S-drive däck med riktigt bra mönster på, i stort sett nya.
195/40/16
ET - okänt

Har även adapters eller bultcirkelomvandlare som är från 5x100 till 5x130
Dessa spacers är 20mm breda.
Fattas tyvärr två bultar, men det är ju ingen större konst att rodda fram


Går att läsa mer i blocketannonsen
http://www.blocket.se/blekinge/Porsche_VW_falgar_31027689.htm?ca=22&am . . . .

Fälgarna finns i Blekinge, och hämtas helst där.
Hämtpris just NU 5500:-

Dra ett mejl på danne_keeper@hotmail.com vid intresse =)

_________________
Daniel Olsson
Citera
Kaggen
Blekinge
Här sen Sep 2010
Inlägg: 65


Trådstartare
100 klick och INGEN sugen?
Inte ens ett bud?

_________________
Daniel Olsson
Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8846

Hjälpmoderator

ET skall stå ingjutet på insidan av fälgen. Kolla det så vet många fler om de är användbara eller inte.

_________________
mvh Patrik Petersson

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
Kaggen
Blekinge
Här sen Sep 2010
Inlägg: 65


Trådstartare
Är mycket väl medveten om både vad et är och var det skall stå.
Mina ögon är dock inte kvalificerade nog att hitta något, och då har jag ändå legat i garaget med förstoringsglas och frusit ett bra tag.

_________________
Daniel Olsson
Citera
Lilla_Vargen
Ljungaskog, Ö-a
Här sen Jun 2005
Inlägg: 345



om detta är den uppsättningen som jag har ägt runt -05 så har jag för mig det var et 56 på dem...

_________________
Mårten Svensson
Lupo "GT-bahn edition" är numera "pallbockedition"

Polo 1.4 16v Openair GT-barn edition. Barnpulka som äe stuntdubble för Lupon...
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Porsche Telefonfälgar 16"
1151 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande