Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: BMW 323 ti Compact med M-paket -98
3471 besök totalt
thord
Nyköping
Här sen Jun 2004
Inlägg: 312


Trådstartare
SÄLJES: BMW 323 ti Compact med M-paket -98

På grund av ändrade planer säljer jag min 323 ti som var tänkt som banobjekt.

Utrustad med:
Fabrikmonterat M-paket (spoilers, backspeglar, chassie, sportstolar, m.m)
Nya skivor
Nya belägg (blå pagid fram, orginal bak)
Ny bromsvätska ( racing)
Ny olja och filter
Nya kupefilter, torkarblad m.m.
Ny moccaratt med djupare centrum

Fin bil som går som ett spjut. Ingen mätbar oljeförbrukning.
Rullat drygt 18.000 mil.
Dokumentation finns. (Servicebok m.m.)

Minus:
Ett litet hål i förarstolen. Typiskt på sportstolar.
Några lackskador.
AC har börjat kyla dåligt, behöver fyllas på.
Airbaglampan lyser pga rattbytet. (Montera motstånd eller koppla bort lampan)

Fast pris 30.000-


Thord
0708-761625

_________________
Thord Johnsson
Citera
thord
Nyköping
Här sen Jun 2004
Inlägg: 312


Trådstartare
uppeliupp

_________________
Thord Johnsson
Citera
Matar-John
uppsala
Här sen Dec 2010
Inlägg: 11



Är bilen kvar?

_________________
John Alm Högman
Citera
thord
Nyköping
Här sen Jun 2004
Inlägg: 312


Trådstartare
Bilen finns fortfarande kvar.
Jag kunde aldrig tro att det fanns så många snackpåsar på Rejsa.
Jag vet inte hur många bilder jag skickat på inredning o.s.v.
Är du seriös spekulant är den fortfarande till salu annars behåller jag den
och bygger banbil av den som ursprungligen var tänkt.

Hälsningar Thord

_________________
Thord Johnsson
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



märkligt, inredningen skall ju ändå åka ut

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
kmarcus
Värmdö
Här sen Okt 2009
Inlägg: 235



Det kanske inte är snackpåsar utan folk som tycker att det helt enkelt inte passar. När det dessutom är "fast pris" så är det ingen idé att ta en diskussion för då är det fel på det istället. Är det dessutom så att du tar 5 dagar på dig att svara så är det säkert många som hittat andra bättre objekt.

En av dina så kallade "snackpåsars" bild av historien.

_________________
M4rcus Kaellstr4nd
Porsche 997 turbo
Citera
ThomasT
Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002
Inlägg: 4808



Det är en jäkla tur att jag hyr 1,5 platser i garaget och inte 2... för då skulle det vara svårt att hålla fingrarna borta från en 323ti...


.

_________________
driver - Thomas Thuresson
Porsche 964 C2 -90
Citera
thord
Nyköping
Här sen Jun 2004
Inlägg: 312


Trådstartare
Till den som känner sig berörd:
om det nu är " så det inte passar", varför då över huvud taget
be om bilder på det ena och det andra.
Hade det varit bättre om jag bergärt 35000 och prutat till 30'?
Jag har vettigare saker för mig än lägga ner tid på sådant.

När jag själv är intersserad av en bil ringer jag vederbörande och låter
det intressant åker jag och tittar. Det är först då man kan bilda sig
en egen uppfattning.

Jag har annonserat ut bilen till ett mycket rimligt fast pris och
tycker man att man kan hitta en billigare i motsvarande skick
så är det bättre att köpa den.

Från mitt håll är det nu slutdiskuterat i denna fråga.

_________________
Thord Johnsson
Citera
ErikBerg2
Skogen
Här sen Dec 2007
Inlägg: 329



Lycka till att sälja bil med den attityden...

_________________
Erik Berg
"BMW 2002 är BILEN! FATTA vad bra den måste ha varit för 40 år sedan!"

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41911&highlight=
Citera
bullen!
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 1083



Re:

ErikBerg2 skrev:
Lycka till att sälja bil med den attityden...


Jag tycker inte det är någon attityd. inte någonstans i inlägget är det annat än saklig information riktad åt en jobbig köpare.

_________________
Sammy Lundin
Citera
SÄLJES
SÄLJES: BMW 323 ti Compact med M-paket -98
3471 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande