| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW 323 ti Compact med M-paket -98
|
3471 besök totalt |
|
SÄLJES: BMW 323 ti Compact med M-paket -98
På grund av ändrade planer säljer jag min 323 ti som var tänkt som banobjekt. Utrustad med: Fabrikmonterat M-paket (spoilers, backspeglar, chassie, sportstolar, m.m) Nya skivor Nya belägg (blå pagid fram, orginal bak) Ny bromsvätska ( racing) Ny olja och filter Nya kupefilter, torkarblad m.m. Ny moccaratt med djupare centrum Fin bil som går som ett spjut. Ingen mätbar oljeförbrukning. Rullat drygt 18.000 mil. Dokumentation finns. (Servicebok m.m.) Minus: Ett litet hål i förarstolen. Typiskt på sportstolar. Några lackskador. AC har börjat kyla dåligt, behöver fyllas på. Airbaglampan lyser pga rattbytet. (Montera motstånd eller koppla bort lampan) Fast pris 30.000- Thord 0708-761625 ![]() ![]()
_________________ Thord Johnsson |
|
Bilen finns fortfarande kvar.
Jag kunde aldrig tro att det fanns så många snackpåsar på Rejsa. Jag vet inte hur många bilder jag skickat på inredning o.s.v. Är du seriös spekulant är den fortfarande till salu annars behåller jag den och bygger banbil av den som ursprungligen var tänkt. Hälsningar Thord _________________ Thord Johnsson |
|
Det kanske inte är snackpåsar utan folk som tycker att det helt enkelt inte passar. När det dessutom är "fast pris" så är det ingen idé att ta en diskussion för då är det fel på det istället. Är det dessutom så att du tar 5 dagar på dig att svara så är det säkert många som hittat andra bättre objekt.
En av dina så kallade "snackpåsars" bild av historien. _________________ M4rcus Kaellstr4nd Porsche 997 turbo |
|
Till den som känner sig berörd:
om det nu är " så det inte passar", varför då över huvud taget be om bilder på det ena och det andra. Hade det varit bättre om jag bergärt 35000 och prutat till 30'? Jag har vettigare saker för mig än lägga ner tid på sådant. När jag själv är intersserad av en bil ringer jag vederbörande och låter det intressant åker jag och tittar. Det är först då man kan bilda sig en egen uppfattning. Jag har annonserat ut bilen till ett mycket rimligt fast pris och tycker man att man kan hitta en billigare i motsvarande skick så är det bättre att köpa den. Från mitt håll är det nu slutdiskuterat i denna fråga. _________________ Thord Johnsson |
|
_________________ Erik Berg "BMW 2002 är BILEN! FATTA vad bra den måste ha varit för 40 år sedan!" https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41911&highlight= |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW 323 ti Compact med M-paket -98
|
3471 besök totalt |
