Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
2291 besök totalt |
F Ö R S L A G D A G S !
Jag lovar inte att jag gör det ni har som förslag ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Jag skulle uppskatta möjligheten att enkelt och snyggt skiva ut hela trådar eller ladda ner dem i sin helhet. Gärna utan citat och annat void. Kompakt och mattnyttigt mao.
En enkel lösning kanske kan vara att lista alla meddelanden i en tråd på en sida samt filtrera bort vissa taggar. _________________ /Klas Pihl |
||||||
Jag skulle önska att man kunde läsa trådarna på skärmen i omvänd kronologisk ordning, och därefter skriva ut dem i kronologisk ordning, utan att behöva gå in under Inställningar två gånger varenda gång.
_________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||
|
||||||
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||||
coooooooooolt!!! ![]() |
||||||
![]() _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||
Hej
Ett bidrag till förslagslådan. Jag bränner många timmar per vecka bara på att försöka hitta affärer där jag kan köpa prylar till bilen. Då menar jag främst bilmärkesoberoende grejjor, skulle vara fantastiskt om det gick att sammanställa den kunskapen på något sätt. Vet inte hur man löser det tekniskt, vet inte heller om det är praktiskt möjligt. "Gula Sidorna för Banåkare" helt enkelt (hmm, en affärsidé för Eniro, att kunna erbjuda sammanställda subset av Gula Sidorna för olika intressegrupper, snacka om riktad marknadsföring). Man kanske kan länka direkt till företagens websajter eller in i Eniro så har man karta och telefonnummer direkt. För mig är det väldigt värdefullt att känna till att Ferrita har öppnat en verkstad för custom avgassystem i Täby (visste ni det), att det mesta inom slangar finns på Hydroskand i Sollentuna, att Stacke säljer billig och bra bromsvätska, att man kan köra Rotortest i Solna osv. Men var köper jag avgasbultar, var kan jag få speciella packningar tillverkade åt mig, bromsslangar, billiga batterier, olika mätare, var ställer jag in hjulvinklar, var på nätet hittar jag xxx osv. Är det här något för oss, eller är det så att jag borde använda just Gula Sidorna för att få svar ? _________________ ![]() Staffan Bergholm, 911 TURBO -91 |
||||||
En köp och sälj avdelning som inte är ett forum. Utan så man kan välja köpes/säljes annonser och kanske söka i dem mer som det brukar se ut på andra siter (t.ex blocket).
mvh Patrik |
||||||
På Hondaklubben har vi en del för bara länkar och det är till 90% till företag, men även bra infosidor som är välskrivna slinker med...
Trådarna använd bara som länkar och det tillåts inga svar så det inte blir långa diskutioner i dom... länk till Hondaklubbens länksida.. http://hpc.joda.se/forum/forum.asp?F Ps.glömde skriva att det funkar kanotbra.. ![]() _________________ MackeMaehlum |
||||||
Kanonbra gjort hos HPC! (fanns ett tips om rejsa.nu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Finns ett sånt länkforum här nu ![]() ![]() Det är satt så det inte går att svara. Den som skapar ett inlägg med länk kan redigera och även ta bort inlägget om länken inte längre gäller. _________________ ![]() |
||||||
det gör det nu... ![]() ![]() _________________ MackeMaehlum |
||||||
![]() Jag fyller på. _________________ ![]() Staffan Bergholm, 911 TURBO -91 |
||||||
Vbulletin har så och det är ju kanonforummjukvara. Men vbulletin kostar pengar. phpBB som jag kör har inte den funktionen du vill ha tyvärr. _________________ ![]() |
||||||
En sak som jag tror Niklas Sandström tog upp för ett tag sen var att få tillgång till en funktion som gav möjlighet att söka bland de bilder som laddats upp till forumet.
Gärna även, om det går, att se vem som laddat upp bilden och när. Kanske onödigt men skulle vara skoj. _________________ /Anton Lillsund |
||||||
ang. länkarna till olika ställen... dessa borde vara sorterade på något sätt...
tex stockholm, ovanför stockholm, under stockholm och före detta danmark? ![]() EDIT: sen kan man ange sin egen underkategori i topicen - ex "bra och billiga kylslangar, Lund" |
||||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
2291 besök totalt |