| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: c20xe/let motorer och motordelar
|
1720 besök totalt |
|
c20xe/let delar 276gr kammar 10.2mm lyft för mek kammar med 16st mek lyftare och shims (bra turbokammar till ~500hk org sug kammar 3par GM topp tom med överfall GM topp tom saknas överfall coscast topp tom saknas överfall (litet hål i insugskanal på 1ans cyl) Gm topp tom med överfall insug+avgasventiler lyftare, fjädrar, brickor, knaster startmotorer generatorer termostathus motorfästen xe block komplett med vev exkl kolvar+stakar xe block komplett let block tomt, org borr med vändkanter xe/let insug 5st kompletta spjällhus 5st svänghjul xe 10st f20 låda 4st f16 låda 1st ventilkåpor tändkåpor xe kabelhärvor både motronic 2,5 och 2,8 10st xe LMM 2,5 och 2,8 5st styrenheter till 2,5 och 2,8 div. Olika bosch nummer 5-6st drivaxlar c20xe med f20/f16 långa, korta, delade, odelade, lösa knutar osv. ny vattenpump till gamla drivningen i kartong sbd plenumkammare till separata spjäll eller förgasare sbd race bränslepump sbd trigger remskiva i alu med givare och fäste till våtsump grenrör c20xe 5st kompletta motorer c20xe med överkuggad kamrem, ej öppnad komplett motor med styrservopump, generator lmm etc från astra GSI -92 (stora insuget med antispinn) 20000mil c20xe komplett från calibra 16v 17000mil c20xe komplett från vectra 2000 22000mil Pris? beror på vad och hur komplett det ska va. helst kan ni få köpa allt i paket, men drömma går ju =) det finns allt man kan drömma om....jag har inte tid med det här längre tyvärr. jag är kanske lite lat av mig när jag skriver detta men jag orkar faktiskt inte skicka en ensam drivknut till norrland för 100kr om ni förstår mig _________________ 2/4wd dyno, pm för tidsbokning för mappning eller effektmätning Johan Grönberg |
![]() |
SÄLJES
|
1720 besök totalt |