| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Volvo b5244?
|
684 besök totalt |
|
SÄLJES: Volvo b5244?
Jag har en volvospis från en v70 2,4 t som står i vägen, den har troligen ett dåligt vevlager, jag böt den pga ett klapprande ljud, men bör i övrigt vara i vettigt skick(16000mil)visade inget dåligt oljetryck eller annat., spridare, tändspolar, kamställare sitter fortfarande kvar på snurran, kanske något att plocka delar från? kan den vara värd en 1000:-? kom med bud eller bytesförslag John / 0709424648 _________________ John Nilson |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Volvo b5244?
|
684 besök totalt |

