| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Volvo S40 2,0t Öhlins SÅLD
|
3501 besök totalt |
|
SÅLD
Nybesiktigad utan anmärkning 17,xxx mil Manuell Ac fungerar utan problem 3" avgas från katalysatorn och bakåt Ej chippad Bromsar: Nya skivor fram i Augusti -09 (Brembo Max) Nya ok fram i Augusti -09 (original) Nya belägg fram i Juli -10 (EBC Yellow Stuff) Nya belägg bak i Augusti -09 (Ferodo original) Nya stålomspunna bromslangar i Augusti -09 (Goodridge) Ny bromsvätska i Juli -10 (ATE Super Blue Racing) Väghållning: Stötdämpare och fjädrar byttes i April till ett Öhlins-kitt (JTCC/S40 Challenge) ställbara i hårdhet via gasbehållare i motorrum och bagageutrymmet. Exteriört: original förutom vingen som är bytt till Realcar's Dynamic vinge Ljud: original högtalare Huvudenhet från Kenwood Bas av märket Magnat Slutsteg av märket Mutant Hjul: 16" Crater med sommardäck, däck körda med en sommar 15" plåt med vinterdäck, framdäck köptes nya i Januari -10, bak använda två vintrar OBS hjulen på bilderna är sålda. Pris: 35000kr Kontakt sker lämpligen via svar här i tråden, PM eller så kan ni mejla mig på: marcus_erlandsson@hotmail.com Går även bra att ringa, helst efter kl 17.00 dock. 0730-807805 _________________ /Marcus Erlandsson |
|
Christoffer: Väghållningen är grym,
Farligt stötig vill jag inte påstå att den är, polarns 93 Aero med standard sänkfjädrar är stötigare. Thomas: Som sagt det är en uppgift från säljaren, ska dock kolla upp det mer noggrant så fort jag får tummen ur och hälsar på honom igen. Valde att radera den raden ur annonsen då jag själv är osäker men ni kunniga verkar ha koll _________________ /Marcus Erlandsson |
|
Det är JTCC/S40 Challenge dämpare.
De är inte så värst mycket hårdare än original, ca 28 N/mm fram om jag kommer ihåg rätt, något mjukare bak. Fungerar nog OK på gata. _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
![]() |
SÄLJES
|
3501 besök totalt |