Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: MB 230 Automat 1988 - Vinterbil/dragbil? 5000kr
447 besök totalt
Björnbusen
Bromma Stockholm
Här sen Feb 2005
Inlägg: 242


Trådstartare
SÄLJES: MB 230 Automat 1988 - Vinterbil/dragbil? 5000kr

Hjälper farsan att sälja sin Mercedes 230 Automat från -88. ca 33000 mil. Bilen har underhållits ordentligt med regelbundna servicar och reparationer när så har behövts. Effekten är på 131hk vilket räcker fint för att köra brett när det är vinterväglag. Bilen fick två tvåor hos sbp för en månad sedan. En spindelled som kostar 300 spänn och parkeringsbroms som tog lite för dåligt. Bilen har dragkrok och är i allmänhet en rätt trevlig bil. Nyskattad.

Förvånansvärt lite rost med tanke på årsmodellen. Bilen är grafitgrå.

Pris: 5000 kanske? Skambud övervägs också. :-)

/Björn
0733 - 51 41 70
bjorn.ek@mindgrape.se

_________________
Björn Ek
AlfaRomeo Alfetta 1976
Banmötesgruppen Club Alfa Romeo Svezia
Citera
SÄLJES
SÄLJES: MB 230 Automat 1988 - Vinterbil/dragbil? 5000kr
447 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande