| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Div e21 delar bilstein mm även lite 2002
|
1210 besök totalt |
|
Varor: Passande bmw e21 och 2002 Pris: Bud Varorna finns i: Mölndal Kan varan skickas (Ja/Nej): Nja helst inte. Hur du kontaktar mig: Tråd/pm/hotmail mail mobbenicke@hotmail.com Säljer bilstein dämpare till bmw e21 har legat sedan 1996 innan använda på en 316 79 inköpta någon gång på 80talet. fjädrarna bak är brutna längst ner se bilder annars är fjädrarna fram fina samt dämparna fram, bakdämparnas skick syns ju på bilderna. Har också fjäderben och avgasrör (dock inte grenrör) från Rakarör, är ett rostfritt system men med ytrost på... Har även lite andra delar till e21 så som framlampor blinkers även blåa dörrpaneler fram och bak 4st. även armstöd, verktygsfack, ratt, elspeglar, mittkonsol, och massa annat. Finns även en 1,6 l m10 topp (från en 1600-2) samt vevaxel, har även bakljus till 02 3st av glas (runda) med halvtaskiga kromringar, samt reflektorer som håller på att tappa lite krom. Har även rygg till baksoffan (tyg beige med svarta kanter) mm
pris som sagt bud! _________________ Niklas Kallbom |
||
|
Re:
Lortiga skulle jag tippa, då de funka innan när det satt på bilen om inte något hänt sdan dess däremot är bakfjädrarna sönder som jag skrev. När det gäller pris kom med något som du anser vettigt
_________________ Niklas Kallbom |
||
![]() |
SÄLJES
|
1210 besök totalt |