Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÅLT:Toyo R888, 205-50-15, Även på BMW-kryssekerfälg! *SÅLT*
3395 besök totalt
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
SÅLT:Toyo R888, 205-50-15, Även på BMW-kryssekerfälg! *SÅLT*

2st nya omonterade samt 4st ENBART körda den ödesdigra regndagen på Rejsaträffen sept 2008 då jag skrotade bilen. Förvaring enligt konstens alla regler.

2 nya: *SÅLDA*

4 regnkörda: *SÅLDA TILLSAMMANS MED FÄLGAR*

Säljes även monterade på BMW kryssekerfälgar 7x15 med ET För E34/E28, fyller ut rejält på E36 mao! Pris på fälg: kr EDIT: Den som tar däck och fälg har företräde.

Byter även mot vettiga 17-tums R-däck nya eller begagnade. 225-40-17 eller 225-45-17.
Eller mot väghållningsprylar till BMW E36, jag betalar eventuella mellanskillnader. Eller mot Makita 18v Li Ion skruvdragare.

Som synes inga fyndpriser men jag kan lika gärna köra på dom nästa år.

EDIT: Telefonnummer 0418-50357, Svalöv

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004
Inlägg: 20635



Många potentiella spekulanter på Knutan på söndag

_________________
Niklas Falk
www.SPVM.se
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Har lagt in lite fler bytesmöjligheter.

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
luckan
Hst
Här sen Mar 2010
Inlägg: 55



Sen står jag fast vid mitt bud och väntar på återkoppling =).

Mvh,

_________________
Daniel Lukjanovic
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Skickar inte pga tidsbrist, beaktar de paketbud jag fått men avvaktar. Kan levera Svalöv-Malmö samt Svalöv-Perstorp-Kristianstad. Bilder kommer.

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
luckan
Hst
Här sen Mar 2010
Inlägg: 55



Jag kan tänka mig att möta upp dig nånstans på vägen...

Mvh,

_________________
Daniel Lukjanovic
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Är man hemma och vabbar kan man lika gärna ta sig den där extra energin att uppa lite annonser.

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
hepp

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Handpenning lagd på de två nya.

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Endast de regnkörda kvar, kan säljas på BMW kryssekerfälg 5-bult.

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Åkeson
Tibro
Här sen Jan 2011
Inlägg: 710



Intresserad av de regnkörda däcken. Har du någon mejl/telenummer?

_________________
Henrik Åkeson

http://www.facebook.com/AkesonRacing
Sponsorer: Bjprace.com, Tibroreklamatelje.se, Cejn, T-parts.se, Schmidtracing.net
Citera
ToTTeN
Töreboda
Här sen Maj 2010
Inlägg: 542



Re:

Åkeson skrev:
Intresserad av de regnkörda däcken. Har du någon mejl/telenummer?


Läs anonsen

0418-50357

_________________
Tobias Olofsson
0703101373
Dj_totten@hotmail.com

http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Citera
Åkeson
Tibro
Här sen Jan 2011
Inlägg: 710



Re:

TOTTeN skrev:
Åkeson skrev:
Intresserad av de regnkörda däcken. Har du någon mejl/telenummer?


Läs anonsen

0418-50357


ops

_________________
Henrik Åkeson

http://www.facebook.com/AkesonRacing
Sponsorer: Bjprace.com, Tibroreklamatelje.se, Cejn, T-parts.se, Schmidtracing.net
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Uppar och tröstar samtidigt Åkeson med att telefonnumret las till EFTER hans fråga i tråden.

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Åkeson
Tibro
Här sen Jan 2011
Inlägg: 710



Hehe tack thumbs up hur går det med bilderna?

_________________
Henrik Åkeson

http://www.facebook.com/AkesonRacing
Sponsorer: Bjprace.com, Tibroreklamatelje.se, Cejn, T-parts.se, Schmidtracing.net
Citera
ToTTeN
Töreboda
Här sen Maj 2010
Inlägg: 542



Re:

Åkeson skrev:
Hehe tack thumbs up hur går det med bilderna?



Förlåt!

_________________
Tobias Olofsson
0703101373
Dj_totten@hotmail.com

http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Citera
Åkeson
Tibro
Här sen Jan 2011
Inlägg: 710



Hoho, har du gått upp i rök?

_________________
Henrik Åkeson

http://www.facebook.com/AkesonRacing
Sponsorer: Bjprace.com, Tibroreklamatelje.se, Cejn, T-parts.se, Schmidtracing.net
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Ändrade i annonsen igår att jag företrädelsevis säljer däck och fälgar samtidigt.
Just nu finns där en spekulant som ger mig såld för däck och fälgar lösa så jag slipper springa till lokala däckverkstan och bekosta ett skifte.

Kommer att ta bilder idag och lägga upp i annonsen.

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
SÄLJES
SÅLT:Toyo R888, 205-50-15, Även på BMW-kryssekerfälg! *SÅLT*
3395 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande