Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES INTE LÄNGRE: FORD 6006E CD-växlare
674 besök totalt
Folxam
Eskilstuna
Här sen Feb 2004
Inlägg: 9049


Trådstartare
SÄLJES INTE LÄNGRE: FORD 6006E CD-växlare

SÅLD

En sexskivors cd-växlare från en Focus ST170 -04, bör passa alla Focus MK1 och kanske Puma?
Det där får man kolla upp själv, eventuellt passar den nån Mondeo också?
Det verkar vara nåt slags 1.5XDIN eller nåt ...

Ah well. Kodkort finnes. Det som ser ut som tejp ovanpå är mycket riktigt det, den håller fast urtagningsbyglarna.


(klicka för större bild)

500 spänn plus frakt eller bud.

Maila annons@folxam.com, annars funkar PM utmärkt, frågor tar vi i tråden.

_________________
Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro
Citera
SÄLJES
SÄLJES INTE LÄNGRE: FORD 6006E CD-växlare
674 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande